Hop til indhold

Sugargirls søges

Featured Replies

Skrevet

Kunne godt tænke mig at finde en Sugargirl :) ..... En der inviterede mig på sjove ting og sager evt rejser m.m. Købte nogle fede gaver m.m. til mig..... ja sådan generelt set forsødede min hverdag :) Jeg er ikke disponibel til her og nu aftaler, skal som oftest planlægges lidt.

Til gengæld tilbyder jeg masser af sex og hyggeligt selvskab ;) og har det interesse er jeg mægtig god til massage og nusse og er ikke doven anlagt.

Skrevet

Kunne godt tænke mig at finde en Sugargirl :) ..... En der inviterede mig på sjove ting og sager evt rejser m.m. Købte nogle fede gaver m.m. til mig..... ja sådan generelt set forsødede min hverdag :) Jeg er ikke disponibel til her og nu aftaler, skal som oftest planlægges lidt.

Til gengæld tilbyder jeg masser af sex og hyggeligt selvskab ;) og har det interesse er jeg mægtig god til massage og nusse og er ikke doven anlagt.

Hej LF,

Har du været "bundet" op, har ikke hørt fra dig længe :lol: Kunne du ikke tænke dig det samme fra en sugardaddy som har lidt hang til unge mænd :lol:

Skrevet

Ja har været i et arbejdsmæssig stormvejr.... så har ikke engang været på Optasia :?

HMMMM plan er A, er det skal være en pige :lol: men nu må man se hvordan det går :lol:

Skrevet

Hahaha - det ville ikke være dårligt. :lol:

For mit vedkommende, ville en sugardaddy nok være sjovere :lol:

Skrevet

Hahaha - det ville ikke være dårligt. :lol:

For mit vedkommende, ville en sugardaddy nok være sjovere :lol:

Æhhh kvinder er da også altid så materialistiske :lol::lol: Nå giver ikke op

Skrevet

Liderligfyr....jamen så vil vi se foto

og med tanke på den der streg turn of/on så skal det være foto tæt på meget langt fra i naturlige omgivelser, evt der hvor man kan besøge dig, men der må ikke være for meget der forvirrer biledet (åbne skab eller skuffer) Det vil være godt med et foto lavet af en mobiltelefon, men bedst hvis du har købt dig til en fotograf, der ikke er for proff. :D:D:D:D:D:D:D Foto fra din skoletid NEJ TAK

Så frem med de frække foto....

Med korrekte mål og alder, og evt hvad du kan præstere og i hvor lang tid! og selvfølig mål på pomfritten?

Som Sugermommy vil jeg også gerne vide om du er til lidt kinky ,e ting som om man må smække og binde dig evt medbringe dig til andre slaver der kan bruge din krop? Slavesammenføring ect.?

Ser frem til du laver en rigtig fyldestgørende annonce inde hos os de lyserøde, med ordentlige kontaktmuligheder og rigtige foto....go for it! :D:D :D

Skrevet

Ja har været i et arbejdsmæssig stormvejr.... så har ikke engang været på Optasia :?

Vi har savnet den ugentlige opdatering :lol:

Skrevet

Liderligfyr....jamen så vil vi se foto

og med tanke på den der streg turn of/on så skal det være foto tæt på meget langt fra i naturlige omgivelser, evt der hvor man kan besøge dig, men der må ikke være for meget der forvirrer biledet (åbne skab eller skuffer) Det vil være godt med et foto lavet af en mobiltelefon, men bedst hvis du har købt dig til en fotograf, der ikke er for proff. :D:D:D:D:D:D:D Foto fra din skoletid NEJ TAK

Så frem med de frække foto....

Med korrekte mål og alder, og evt hvad du kan præstere og i hvor lang tid! og selvfølig mål på pomfritten?

Som Sugermommy vil jeg også gerne vide om du er til lidt kinky ,e ting som om man må smække og binde dig evt medbringe dig til andre slaver der kan bruge din krop? Slavesammenføring ect.?

Ser frem til du laver en rigtig fyldestgørende annonce inde hos os de lyserøde, med ordentlige kontaktmuligheder og rigtige foto....go for it! :D:D:D

Fedt indlæg Cherie :)

Angående slavetingene..... Jeg er desværre allergisk overfor smæk, pisk, spanking og lignende...... Ja min lille numse svumler op og bliver rød af det, så det duer ikke :?

Skrevet

Nu ikke knipsk vel? :D:D:D

Men jeg syntes ikke du er kommet i det lyserøde "tøj" har du ikke skrevet til admin at du vil være lyserød?

Men ok.....lidt personlige oplysninger og lidt foto vil nok hjælpe lidt på din søgning...

Og foto skal være vellignende og priser ....så kom frisk :D:D :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.