Hop til indhold
Guest durchgefickt

Norina i Herlev - sød og flot, anbefaling

Recommended Posts

Guest durchgefickt

Jeg har besøgt en ny pige, Norina, i huset i Herlev bag autoværkstedet - med de hvide mursten, så ved i vist hvor vi er henne!

Hun er sødere end normalen, og sexet på en måde der går lige i maven på mig. Hun er først/midt i tyverne og har flotte former, ikke fit men bare ungpige struttende på den gode, hvalpede måde. Hjulpne bryster i god størrelse, de passer perfekt til resten af hende og er bløde på den rigtige måde  

Omhyggelig med at finde ud af hvad jeg kunne lide og så give mig en masse af det. Der blev også leveret nogle extras jeg er vild med med god attitude.

Stedet har budt på mange både gode og dårlige oplevelser for mig og er generelt berygtet for ikke at holde de aftaler man laver med “mutter” der passer telefonerne. Jeg har to gange de seneste dage mødt Norina uden problemer med dette, heldigvis.

Bare kom afsted brødre, hun er her nogle dage endnu  

mvh D.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lb50
robert skrev, for 4 timer siden:

hvis det er hende på billederne så skal jeg helt sikkert besøge hende! det er lige mig! :)

Man kan sige meget om stedet, og der ER sagt meget! MEN billederne af de piger , som jeg har mødt, har altid været ægte. Jeg har endnu ikke mødt Norina. Hun frister og jeg vil være meget overrasket, hvis det er fake fotos!

LB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lb50 skrev, for 13 minutter siden:

Man kan sige meget om stedet, og der ER sagt meget! MEN billederne af de piger , som jeg har mødt, har altid været ægte. Jeg har endnu ikke mødt Norina. Hun frister og jeg vil være meget overrasket, hvis det er fake fotos!

LB

Ø

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest durchgefickt

Enig med lystfisker, de bruger ikke fake billeder på stedet, men ofte lidt shoppede billeder, der liiiige tager et par år og kilo af pigerne. Det er vist en branchestandard, mere eller mindre. Dette er også gældende her.

Men hun ER ung og sprød, også uden photoshop, og super indstillet på en god service, så det er bare om at udnytte det. Inden lørdag aften, hvor hun tager hjem.

Jeg har i øvrigt foreslået hende at få lagt et par billeder op taget "on location", med de hvide mursten i baggrunden, det burde slå enhver tvivl om fake eller ej i gulvet. Det tror jeg hun ville gøre :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som den sucker for kys jeg er vil jeg høre om der er nogle der har tilkøbt den mulighed? Og hendes blow - er der en typebestemelse på den - dybt, varieret, lækkert sluppit ?

Er det GFE?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser da for gudinde artigt ud..WOW.

Tror jeg booker hende en hel dag.

Hvis hun kysser blow uden og tager den i 2'er vil jeg have det hele på film.

Hun er da for lækker.

Hvor i landet har hun hygge hule henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, den 9.6.2022 at 08:17:

....Hvor i landet har hun hygge hule henne?

Hej Kim,

 

det står i anmeldelsen - altså i det første indlæg og i den øverste linje heri ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, den 11.6.2022 at 11:57:

Hej Kim,

 

det står i anmeldelsen - altså i det første indlæg og i den øverste linje heri ;)

Yes. Herlev. 

Nogen der ved om hun er til anal?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 5 timer siden:

Yes. Herlev. 

Nogen der ved om hun er til anal?

Da det ikke er på hendes menu, så nok ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 6 timer siden:

Yes. Herlev. 

Nogen der ved om hun er til anal?

Jeg har prøvet at spørge ind til anal. Fik smidt tøjet og stod klar med jern på og det blev et "hard no". :-) Er en del længere og tykkere end gennemsnittet, så det har måske spillet ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, den 8.6.2022 at 17:49:

Er meget fristet, men temmelig nervøs for at ballonerne springer under akten. For sevan.... de ser spændte ud!

Enten så er der skiftet billeder, eller også så blev din frygt bekræftet. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...