Hop til indhold
Servciesboy

Datingside med afrikanske piger

Recommended Posts

Hej med jer

 

Er der nogen som har prøvet den datingside der hedder: afrointroductions, jeg kigger lidt på den , der er mange lækre mørke piger, og jeg tror der skriver en 5-6 piger til mig hver dag, jeg kan ikke læse deres beskeder og ej heller sende beskeder.

 

Jeg tænker siden er fusk, jeg kan købe adgang for en uge til 340 det overlever jeg nok, men samtidigt med tilmeldingen giver man dem lov til, at forlænge medlemskabet indtil man siger det op, og så det helt store spørgsmål, hvem af de afrikanske piger der er på, har råd til og betale for en datingside?
 

har i nogle gode råd?

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså du vil skrive med afrikanske piger der bor i Afrika?

I så fald helt klart tinder. Med enten plus, gold eller platinum kan du ændre din lokation til alle steder i verden og så swiper du med piger det sted. Gold der koster 200 kr/md er jævnligt på tilbud til halv pris, så du kan eventuelt downloade tinder med det samme og så vente på at den popper op med et tilbud, der kan selvfølgelig gå nogle uger/måneder

Det virker til at antallet af fakes og bots på tinder er faldet drastisk de senere år, muligvis fordi konti hurtigere bliver bannet, det betyder så også at der er risiko for selv at blive bannet. Det skete for mig for et par uger siden, det var nok fordi jeg var lidt for hurtig til at spørge nogle piger om de var friske på et "hook up". For at få en ny konto krævede det at jeg fik et nyt sim kort og gendannede fabriksindstillingerne på min telefon. Hvilket igen bekræfter at der må være godt styr på falske profiler.

Men altså jeg har matchet med hundredvis af piger fra Afrika på Tinder og jeg vil tro +90% har været rigtige profiler. Samtalerene bliver rimeligt hurtigt flyttet over til WhatsApp, så få oprettet en konto før du starter med Tinder. Det er meget forskellige typer af piger du vil matche med, nogen leder udelukkende efter ægteskab, andre er klar på hook ups og video sex, og skriver deres WhatsApp nr direkte i deres profiltekst.

 

 

 

Redigeret af Jersey86

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby

Glæden ved afrikanske kvinder forstår jeg. Du skal bare ikke betale for falske profiler ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

afrointroductions er en legit side - har selv benyttet mig af den , og har fået bid to gange. Har en kammerat der brugte den som datingside i mange år , med stort held.

Så kom i gang - konceptet er at du betaler for at få lov til at skrive og svare på damernes beskeder , men at de ikke behøver at betale. Selvfølgelig vil du løbe ind i en fake indimellem 

men hvilken side vil man ikke det? Mit bedste råd er at komme i gang , tage de kritiske briller på (så du ikke bruger tid på en der kun er ude efter penge), og så bare få kontaktet nogle af alle de søde damer der er på den side. Min erfaring er at det er en seriøs side- så prøv det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øffe skrev, den 5.6.2022 at 07:40:

afrointroductions er en legit side - har selv benyttet mig af den , og har fået bid to gange. Har en kammerat der brugte den som datingside i mange år , med stort held.

Så kom i gang - konceptet er at du betaler for at få lov til at skrive og svare på damernes beskeder , men at de ikke behøver at betale. Selvfølgelig vil du løbe ind i en fake indimellem 

men hvilken side vil man ikke det? Mit bedste råd er at komme i gang , tage de kritiske briller på (så du ikke bruger tid på en der kun er ude efter penge), og så bare få kontaktet nogle af alle de søde damer der er på den side. Min erfaring er at det er en seriøs side- så prøv det.

Hvad mener du med at du har fået bid to gange? Har du mødt dem IRL og hvordan er det foregået? Der er jo lidt langt til afrika herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem siger at de er i Afrika ? De er fra Afrika men har været i Danmark og Sverige på besøg ( hos venner /familie )   hvor jeg så har mødt dem.

Og så er det faktisk blevet til 3 gange i mellemtiden.

Har da også en ven der fandt en sød ung kvinde på Afrointroductions-  tog skridtet og fløj til Vest-afrika og blev gift med hende.

Så jo jeg kan kun give min anbefaling til den side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...