Hop til indhold
McLovin_

Dansk ungpige fisse klar til våde tunger

Recommended Posts

Ja, må sige at konceptet tiltaler min trang til at slikke og slubre, kæle og pirre en kvindes intime og skønne kønsorganer - desværre findes den type desværre ikke i det mørke ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listelømmel skrev, for 6 minutter siden:

Ja, må sige at konceptet tiltaler min trang til at slikke og slubre, kæle og pirre en kvindes intime og skønne kønsorganer - desværre findes den type desværre ikke i det mørke ....

Joeee, men uden de sære restriktioner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skulle være kvinde….  Tænk at kunne tage penge for at blive slikket….

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin_ skrev, for 4 timer siden:

Jeg ved godt der ligger et par mindre positive almeldelser af pige, der dog er nogle måneder gamle. Jeg er dog meget fristet til at møde hende, så vil høre om der er nogen der har besøgt hende for nylig og om hun mon har hævet serviceniveauet? 

https://annoncelight.dk/showad/338427

Hun er ikke helt rask, bliv væk…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Langtunge

Jeg vil lave en aftale.  Hun blev sur fordi jeg sende to Mail og en SMS. Jeg ved den ene Mail kan drille.  Men jeg ville jo bare lave en aftale.  Jeg tror hun bruger et privat nummer og Mail. Ellers svare man bare når man har tid til det. Men jeg synes unge piger nemt bliver sure og fornermet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Langtunge

At vis man ikke vil give sig tid til sine kunder. Må man vel slukke telefon. Det synes jeg også er ok. Men skælde ud når man bare gerne vil lave en aftale. En skriver jo også hun er ikke helt rask.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...