Hop til indhold
Joey Joe Joe

Selena i Kolding/Vejle (anbefaling)

Recommended Posts

Joey Joe Joe skrev, for 11 minutter siden:

Lige en kortfattet anbefaling af denne babe. Billederne er af hende. Hun yder en super service. 

https://annoncelight.dk/showad/344525

Jeg hilste på hendes veninde - hun så også max lækker ud :P

Jeg tog en 30 min. tur. En super oplevelse.

 

 

Super fint at at få det bekræftet, hvordan er stedet? Er det et diskret sted, eller et af de mere "kendte" steder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joppe41 skrev, for 8 minutter siden:

Super fint at at få det bekræftet, hvordan er stedet? Er det et diskret sted, eller et af de mere "kendte" steder?

Det var ikke et sted jeg har været før. Så ikke et af de kendte steder. Stedet er ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dine altid fine anmeldelser - det er godt for min pengepung at jeg ikke bor nær dine jagtmarker, for der er godt mange søder piger :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydjyden skrev, 1 time siden:

Hvorfor skriver du Kolding/Vejle? Er det ikke bare Vejle?

Mit bud er hun var i Kolding da han besøgte hende og nu er taget videre til Vejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
imnotyourfriend skrev, for 14 timer siden:

Fik du gfe eller pse og havde du noget ekstra? 

Dufter stedet meget af parfume?

Det var gfe med tilkøb af kys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver at hun er sammen med sin veninde, Annaisa. Mon det er den samme Annaisa som har fået så dårlige anmeldelser her inde?!

https://annoncelight.dk/showad/340628

I så fald, må de to piger absolut have hver sin opfattelse af, hvad god service vil sige! :shock:
 

•Edit: Det var det så; kan se hun også reklamerer for Selena på sin profil …

Redigeret af Snadremanden
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Selena i Kolding. Desværre ikke helt samme positive oplevelse jeg har haft. Det er bestemt hende på billederne. Hun er også en sød og festlig lille pige fra Rumænien, men besøger hende ikke igen. 
 

Jeg fik desværre ikke det jeg betalte for, selvom det stod i annoncen. Da jeg påpegede det, fik jeg bare et hånligt grin. (Jeg burde være gået der, men jeg var en idiot og blev fordi vi lige var startet.) Min oplevelse var, at det bare skulle gå stærkt, så hun kunne blive klar til den næste. Det er jeg ikke fan af.
 

Om det skyldes det var sent på dagen, eller hun havde en dårlig dag ved jeg ikke. Men jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...