Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt Bella i Søborg. Den korte version er: Bella var let at lave en aftale med, den holdt, pigen der åbnede er den samme som på billederne og hun er helt usædvanlig køn. Hun er desuden en velproportioneret, men superslank, lille pige med den fineste, glatte hud. Og så er hun imødekommende, smilende og let at have med at gøre. Jeg fik den fineste behandling med et indfølt blow og dejlig nærværende missionærsex. Priserne er endda meget rimelige. Bella er her 1-2 uger endnu og jeg giver hende min bedste anbefaling :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

...Det er ikke fordi hun har det store smil fremme for at promovere annoncen..:mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 21 minutter siden:

...Det er ikke fordi hun har det store smil fremme for at promovere annoncen..:mellow:

Er det bare mig, eller ser hun virkelig dopet/skæv ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 7 minutter siden:

Er det bare mig, eller ser hun virkelig dopet/skæv ud?

Jeg ved ikke hvad jeg ville kalde det, men trådstarters beretning og billederne af pigen virker ikke helt i overensstemmelse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op, hvor er I negative her op til den lange weekend - hvad med at prøve at få noget godt ud af de dage? ;) 

Der er situationer - de fleste - hvor pigen er ringere end på billederne, og så er der af og til det modsatte. Bella havde ikke sminke på, da jeg traf hende, og hun er efter min mening så køn, at hun ikke behøver det. Der var ikke antydning af stoffer eller alkohol, og hun udtrykte endda en positiv livsholdning ("I don't work if I don't have positive energy"). Jeg tror ikke engang at hun ryger.

Måske skulle I tage ud og besøge hende? Jeg blev i helt godt humør af det :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok Blueberry, men hun ser sgu lidt betuttet ud på nogle af billederne og strutter ikke ligefrem af positiv energi. 

Men ok - måske sku man give det en chance alligevel? ;) Er BJ med hætte?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jern Henrik Mit BJ var med, jeg spurgte ikke efter andet. Men fik lov at bruge eget kondom (Skyn) :)

@Gokke69 Lad mig sige det på denne måde: Hvis du tager toget til Buddinge St. behøver du ikke at slide sålerne af skoene for at gå derhen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jern Henrik skrev, for 18 timer siden:

Fair nok Blueberry, men hun ser sgu lidt betuttet ud på nogle af billederne og strutter ikke ligefrem af positiv energi. 

Men ok - måske sku man give det en chance alligevel? ;) Er BJ med hætte?  

Hendes øjne ser ret slørede ud på billederne, derfor min mistanke om at hun kan være skæv. Hvis hun ikke er her af lyst, men nød eller tvang, så siger jeg pænt nej tak - og for mig er mistanken nok.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 4 timer siden:

Hendes øjne ser ret slørede ud på billederne, derfor min mistanke om at hun kan være skæv. Hvis hun ikke er her af lyst, men nød eller tvang, så siger jeg pænt nej tak - og for mig er mistanken nok.

Vi tager vores valg ud fra forskellige forudsætninger og erfaringer. Jeg har ingen erfaring med skæve eller høje mennesker, så jeg ser ikke det samme, som du gør. 

Og hvor mange GP der rent faktisk gør det af lyst, er en helt anden diskussion ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman

Jeg nåede at besøge hende to gange og en enkelt gang hvor hendes veninde gjorde os selskab. 

Bella er super fræk. Meget slank. Nogen vil sige tynd. Når jeg trænger op i hende kan jeg nogen gange spore se på hendes maveskind hvordan pikken går dybere ind. 

De to bedste ting er humøret og hvor liderlig hun selv er. Det blev særligt tydeligt under trekanten, hvor hun var den mest udfarende, der havde svært ved ikke at lege med sin fisse mens hun kiggede på at jeg kneppede veninden. Humøret er højt og hun er en glad pige. 

Det er rigtigt at hun har et særligt blik. Men jeg har ingen grund til at tro hun er skæv eller andet. Tværtimod opleves hun meget nærværende. 

Hun skulle komme igen inden så længe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman
dangla skrev, for 9 timer siden:

Øv.. jeg tror hun er rejst hjem.. ingen svar på sms :-(

 

AndreATB skrev, den 20.4.2022 at 15:45:

Tak for fin anmeldelse

Har kigget på denne skønhed mange gange, men har enormt svært ved at bedømme hendes skikkelse udfra billederne, som giver lidt skæve vinkler.

Er hun buttet eller er hun ‘slim/stram’ med former?

en estimeret vægt og højde, ville være kærkommen

 

Korrekt, hun måtte rejse hjem for at ordne nogle private ærinder, fortalte hun mig. Hun ville dog returnere asap. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...