Hop til indhold
Frækkert

Flatrate / Jeton klubber

Recommended Posts

Udover Dolce Vita i Wagenfeldt er der så ingen af de gamle Flatrate/Jeton klubber tilbage i tyskland

Altså hvor man betaler Entre og der så er et antal ture inkluderet i prisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart en gang sex - 20-30 minutter afhængigt af kemi.

Langt hen af vejen er det kvantitet frem for kvalitet, men kan godt lide tanken om at man ikke har betalt 50-100 EUR for en tur hvis det er en fuser

Har haft nogle fantastiske oplevelser på Lavita og Optasia i Hamburg dengang den eksisterede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonas1 skrev, for 25 minutter siden:

Hvor langt er der fra dk, tager du en overnatning?

Tænker det kræver en overnatning, ellers bliver det lidt langt til NRW

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert skrev, den 3.6.2022 at 17:45:

Udover Dolce Vita i Wagenfeldt er der så ingen af de gamle Flatrate/Jeton klubber tilbage i tyskland

Altså hvor man betaler Entre og der så er et antal ture inkluderet i prisen

Total Club Osnabrück, Total Club Hannover (har nyt navn nu), Anni Porsche (stadig flatrate som i gamle dage), Treff 188 Wiesbade, Treff 188 Eschborn, Airport Girls Berlin (kører vist stadig med flatrate men ring og spørg først). Brug google og andre websites, så tror jeg at du finder flere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen som har nyere erfaringer med Total Club, nu Club Rosengarten?

Jeg hører det som en jeton-klub, men når jeg læser på hjemmesiden, så står der både at pigerne selv sætter deres priser, men samtidigt at der er X antal ture inkluderet i prisen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, den 6.6.2022 at 05:06:

Total Club Osnabrück, Total Club Hannover (har nyt navn nu), Anni Porsche (stadig flatrate som i gamle dage), Treff 188 Wiesbade, Treff 188 Eschborn, Airport Girls Berlin (kører vist stadig med flatrate men ring og spørg først). Brug google og andre websites, så tror jeg at du finder flere.

Tak for det - Synes jeg har søgt en del, men de er fløjet under min radar  :-)

Var ved at kigge på Airport girls - Nu er mit tyske ikke noget at prale af, en som jeg forstår det

50 EUR for 30 min på værelse

100 EUR for 1 time på værelse

Flatrate for 60/80/100 EUR afhængigt af tidspunktet - Hvorfor pokker skulle der så være nogle der ønsker at købe 30/60 minutters sessioner.

Er der noget jeg har misforstået?

 

Når jeg søger på Anni Porsche får jeg kun nogle biler frem - kan du præcisere mere?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jpe skrev, 1 time siden:

Er der nogen som har nyere erfaringer med Total Club, nu Club Rosengarten?

Jeg hører det som en jeton-klub, men når jeg læser på hjemmesiden, så står der både at pigerne selv sætter deres priser, men samtidigt at der er X antal ture inkluderet i prisen?

Nej - har været der for nogle år siden, hvor det egentligt var en fin oplevelse

Men mon ikke jetonerne er for 15-20 min standard sex, og så koster alt ud over det ekstra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert skrev, for 3 minutter siden:

Tak for det - Synes jeg har søgt en del, men de er fløjet under min radar  :-)

Var ved at kigge på Airport girls - Nu er mit tyske ikke noget at prale af, en som jeg forstår det

50 EUR for 30 min på værelse

100 EUR for 1 time på værelse

Flatrate for 60/80/100 EUR afhængigt af tidspunktet - Hvorfor pokker skulle der så være nogle der ønsker at købe 30/60 minutters sessioner.

Er der noget jeg har misforstået?

 

Når jeg søger på Anni Porsche får jeg kun nogle biler frem - kan du præcisere mere?

 

Airport Girls: Kontakt dem og få konceptet afklaret. Ting ændrer sig, men det er ikke altid hjemmesiderne gør.

Anni Porsche hedder formelt Club 44 nu på Google: FKK Club + Sexparty BERLIN Kreuzberg (anni-porsche.de)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jpe skrev, den 9.6.2022 at 19:36:

Er der nogen som har nyere erfaringer med Total Club, nu Club Rosengarten?

Jeg hører det som en jeton-klub, men når jeg læser på hjemmesiden, så står der både at pigerne selv sætter deres priser, men samtidigt at der er X antal ture inkluderet i prisen?

Førcorona erfaring. 

Betal entre og vælg hvor mange fornøjelser du vil have. Søde sexede piger med godt humør. Hyggesnakke i baren og knalde helt almindeligt er med i prisen. På zimmer er turen hurtigt om på ryggen. Ikke så meget pjat med det. Ikke nogen ekstraomkostninger eller overraskelser, hvis det er den oplevelse du kommer efter. Vil du mere så kan du også det mod aufpris. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anni Porche. Et besøg. En del liderlige hanhunde, som gik rundt og kedede sig. En pige i benlås på en kæmpe mand i et fælles bollerum. De hyggede sig. Skred før der var gået en time. Rosengarten er det du forventer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Totalclub Osnabruck skriver: Indgang, 3 timer inkl. 3 gange sjov = 100 Euro!

Det er sådan Flatrate/jeton fungerer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...