Hop til indhold

Samantha i Ålborg - Pocahontas smuk !

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/343026

Jeg kommer lige fra et besøg hos samantha i Ålborg efter et møde som blev forkortet, og gav mig lidt spillerum til at få tilfredsstillet mine frække lyster.

På annoncelight faldt jeg over Samantha og på kort tid var 30 minutter booket. Til min fordel havde hun tid straks. Adressen er Aalborg C mod den vestlige ende i en privat lejlighed som er meget diskret.

Jeg banker på og ser først ikke pigen da hun gemmer sig bag døren. Jeg træder ind, og døren bliver lukket, der ser jeg Samantha for første gang med egne øjne :wub: 

hører tit dette udtryk “OMG” og til dato har jeg altid selv nægtet at bruge det ordet, men hold da op en køn lille kvinde! Jeg udvidede straks min booking med yderligere 30 minutter og fik tilføjet gfe og blow uden B)

Hun var så køn at jeg ikke ville være fræk at spørge om kom i ansigt selvom det tilbydes på menukortet. En sand lille topmodel med enorm appealing udseende. WOW effekten x 10

Samantha er meget flirtende og smilende! Hun viste vejen til værelset og straks kysser vi som hun var blevet scoret i byen. Sikke en “erobring” jeg spørger efter et bad for der skal ikke herske tvivl om renlighed, og når jeg bruger meget tid i en bil.. så hellere være på den sikre side. 

Sexen var udsøgt med øko blow.. hendes mis er glat og indbydende. Hun bruger ikke alle mulige tricks for at afslutte hurtigere . samantha er Petit pige og har vidst fået implanter.. de er godt lavet, og virker meget naturlige! En fast lille popo og så ligner hun Pocahontas på en prik !!

Et lille minus, hendes engelsk er begrænset og vi brugte meget kropssprog som vi spillede tegn og gæt :biggrin: vi fik begge nogle spøjse sætninger formuleret  :biggrin: Over All en fantastisk oplevelse!

stedet: 8/9 meget diskret på en mindre trafikeret vej 

pige :15 ud af 10 - den smukkeste pige IMO

sexen: 10/10

gentagelses risiko: meget stor!

Skrevet

Jyderne er, endnu engang, bare heldige.

Med det udseende og den anmeldelse , håber jeg hun tager til Hovedstaden når hendes nordjyske eskapader er slut <3

Skrevet

Wauw, hold da op, hun er godt nok en pæn pige! :wub:

Det er sådan en annonce jeg ville tro var falsk, hvis ikke du havde lavet en anmeldelse. 

Redigeret af Ednukeroh

Skrevet
Horekunde skrev, den 3.6.2022 at 21:53:

Wauw, hold da op, hun er godt nok en pæn pige! :wub:

Det er sådan en annonce jeg ville tro var falsk, hvis ikke du havde lavet en anmeldelse. 

Lige mine ord, jeg har faktisk kigget på hendes annonce og blev netop enig med mig selv om at den skreg “falsk” og er desværre ikke overbevist endnu…  men håber da for kommende gæster at anmeldelsen passer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.