Hop til indhold
håndværkeren

Mine erfaringer med Cat i Randers

Recommended Posts

Jeg vil lige fortælle om mine oplevelser med Cat..

Da jeg for mange år siden mødte Cat, havde jeg en super oplevelse med hende og vi fik en kemi sammen som var fantastisk over en lang perioden, sidenhen kom hun så til Jiramon hvor jeg havde min gang i lang tid og var mere end tilfreds med hvad hun gjorde for mig.

Vi sige Cat er en af de bedste i Randers til at masserer, og hun har en evne til at ramme alle de rigtige steder, og holde en i et fast greb..

Har haft fornøjelsen af alle de ydelser Cat tilbyder, også mange gange hvor der ikke blev lagt et beløb på andet end de normale 300 kr.

Men pludselig er stemningen blevet en anden, og er ikke velkommen hos hende mere, syntes ikke man skal behandle sine kunder sådan, og er mit sidste besøg hos Cat..

Andre som har oplevet noget tilsvarende..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nu får jeg nok en advarlsel af bestemmergøjerne for at afspore - MEN nu er der tre tråde om Cat/Kat, alle oprettet indenfor meget kort tid.

Det ville hæve udbyttet meget for alle, såfremt alt om et sted blev skrevet i éntråd.

Nå det var det. Hvordan er stemingen anderledes - har du direkte fået at vide at du er uvelkommen?

Du skriver du har fået ekstra ydelser uden merpris. Forventer du så at få det hver gang?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du mener 3 på første side....

der er også 2 på næste side :lol:

Jeg vil også..... :D

Nu får jeg nok en advarlsel af bestemmergøjerne for at afspore - MEN nu er der tre tråde om Cat/Kat, alle oprettet indenfor meget kort tid.

Det ville hæve udbyttet meget for alle, såfremt alt om et sted blev skrevet i éntråd.

Nå det var det. Hvordan er stemingen anderledes - har du direkte fået at vide at du er uvelkommen?

Du skriver du har fået ekstra ydelser uden merpris. Forventer du så at få det hver gang?

Del dette indlæg

Link til indlæg

For at det ikke kun skal blive brok og fis....

Så kunne man jo låse denne tråd, og i den rette tråd linke til denne side og skrive overskriften "mine erf......."

Så går denne beretning jo ikke tabt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej..har aldrig forventet at få sådanne ydelser, ikke den indstilling jeg er gået ind med..

Formoder dog jeg ikke er den eneste som har været heldig..

Hendes bedste kunder fik lidt mere" var hendes ord dengang"..har altid nydt hendes behandlinger meget..

Ved ikke om jeg har fanget hende på en dårlig dag, men hun var ikke til at få lavet en aftale med og virkede meget afvisende...fik ordrene" vil ikke masserer dig mere"

Har altid behandlet hende godt, og vil ikke behandles sådan som en kunde..

Så var sidste gang jeg satte mine ben der..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nej..har aldrig forventet at få sådanne ydelser, ikke den indstilling jeg er gået ind med..

Formoder dog jeg ikke er den eneste som har været heldig..

Hendes bedste kunder fik lidt mere" var hendes ord dengang"..har altid nydt hendes behandlinger meget..

Ved ikke om jeg har fanget hende på en dårlig dag, men hun var ikke til at få lavet en aftale med og virkede meget afvisende...fik ordrene" vil ikke masserer dig mere"

Har altid behandlet hende godt, og vil ikke behandles sådan som en kunde..

Så var sidste gang jeg satte mine ben der..

Det lyder da træls. Måske hun forvekslede dig med en anden?

Nå pyt, der er jo andre skorstene der ryger, og Cat har åbenbart travlt nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...