Hop til indhold

Recommended Posts

Guest MichaelSmith

Jag var nära att få till en träff med henne för någon vecka sedan. På Tisdagen träffade vi ett avtal om att att mötas i Köpenhamn på Fredagen. Men då jag skulle bekräfta på Torsdagen så lät hon meddela att hon ej skulle vara i Köpenhamn som bestämt, utan i Århus.

Jag tänkte inte så mycket mer på det, kan ju vara snabba ändringar i denna bransch.

Idag såg jag dock av en händelse att minst en av de bilder "Cristal" använder, även används av en profil "Maya" som säger sig arbeta i Helsinki. https://finsgirls.net/se/girls/view/2061

På det hela taget blir det inget mer försök från mig att få till ett möte med Cristal/Maya. Dessvärre då jag tycker kvinnan på bilderna ser mycket attraktiv ut.

Kanske har det en naturlig förklaring, men det finns för många andra dejlige piger för att jag ska orka jaga Cristal/Maya som måske inte ens är på riktigt...

Redigeret af MichaelSmith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...