Hop til indhold

Søger mørk pige kbh men hvem?

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger GFE med en mørk pige KBH - da jeg har haft det i tankerne længe men jeg ved ikke hvem man skal vælge... Så hvis nogle kan anbefale en mørk pige som er god til GFE må i meget gerne skrive :)

Skrevet

Jeg søger GFE med en mørk pige KBH - da jeg har haft det i tankerne længe men jeg ved ikke hvem man skal vælge... Så hvis nogle kan anbefale en mørk pige som er god til GFE må i meget gerne skrive :)

Mange har skrevet meget rosende om Theladymylena.

Hun er medlem herinde, så fang hende på medlemslisten.

Skrevet
  • Author

Definér "mørk".

Se tidligere tråd fra en anden, der heller ikke turde kalde en spade for en spade:

viewtopic.php?f=24&t=4424

Ja altså gerne naturlig sort pige :) ikke solarie hehe

Skrevet

theladymylena må være et godt bud. Har ikke selv besøgt hende, men det er vist kun et spørgsmål om (kort) tid :!:

Ellers er Tiffany Diamond fra Pussy Galores en sikker vinder. Hun er simpelt hen SÅ sød, smuk, fræk og dejlig.

TVR

Skrevet
  • Author

theladymylena må være et godt bud. Har ikke selv besøgt hende, men det er vist kun et spørgsmål om (kort) tid :!:

Ellers er Tiffany Diamond fra Pussy Galores en sikker vinder. Hun er simpelt hen SÅ sød, smuk, fræk og dejlig.

TVR

Mange tak, Tiffany Diamond hun ser dejlig ud :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.