Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg trængte virkelig til en gang ryg- og nakkemassage i går, og var på Roskildeegnen om formiddagen. 
Jeg tog chancen og skrev til http://www.thaifysiurgiskmassage.dk/ om hun havde tid indenfor kort tid. Bingo, det havde hun. 
Blev lukket ind af en lidt ældre model, i et hus, som ikke så videre indbydende ud i entreen. 
Nå, hun så nu ganske rar ud, så jeg tog chancen og fulgte efter, op til 1. salen. Huset viste sig ganske pænt og rent alligevel. 
Afregnede 300 for en halv times massage, og takkede i første omgang nej til afslutning, som hun ellers spurgte til. 
Jeg tog dog underhylerne af, og tænkte at vi altid kunne tage det emne op igen. 
Jeg fik en virkelig god omgang massage, og hun var super sød at snakke (fint dansk)med undervejs. Ikke noget med st stoppe massage imens, som mange gør. 
Efter ca. 25 minutter var det “vend dig om” tid. Hun spurgte sødt om jeg ville have afslutning, og selvfølgelig ville jeg det. 
Det gjorde hun rigtig rigtig fint, og vulkanen gik i udbrud uden min hjælp, hvilket ikke altid sker. 
Giv hende en chance hvis I søger ca. det samme som jeg fik. Tag en anden hvis I søger FP ;)

God pinse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby

Hun er faktisk rar og sød. Jeg besøgte hende ofte for år tilbage, men stoppede med det fordi jeg fandt ud af, at hendes mand gemmer sig i et aflukke nede i stuen. Jeg forstår godt, at det er trygt for hende at have ham i nærheden, men jeg havde foretrukket at han var synlig nede i stuen. Det andet var for lusket .

Men jeg savner hende :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 32 minutter siden:

Jeg trængte virkelig til en gang ryg- og nakkemassage i går, og var på Roskildeegnen om formiddagen. 
Jeg tog chancen og skrev til http://www.thaifysiurgiskmassage.dk/ om hun havde tid indenfor kort tid. Bingo, det havde hun. 
Blev lukket ind af en lidt ældre model, i et hus, som ikke så videre indbydende ud i entreen. 
Nå, hun så nu ganske rar ud, så jeg tog chancen og fulgte efter, op til 1. salen. Huset viste sig ganske pænt og rent alligevel. 
Afregnede 300 for en halv times massage, og takkede i første omgang nej til afslutning, som hun ellers spurgte til. 
Jeg tog dog underhylerne af, og tænkte at vi altid kunne tage det emne op igen. 
Jeg fik en virkelig god omgang massage, og hun var super sød at snakke (fint dansk)med undervejs. Ikke noget med st stoppe massage imens, som mange gør. 
Efter ca. 25 minutter var det “vend dig om” tid. Hun spurgte sødt om jeg ville have afslutning, og selvfølgelig ville jeg det. 
Det gjorde hun rigtig rigtig fint, og vulkanen gik i udbrud uden min hjælp, hvilket ikke altid sker. 
Giv hende en chance hvis I søger ca. det samme som jeg fik. Tag en anden hvis I søger FP ;)

God pinse!

…..også god pinse til dig. Hvad måtte du give for HJ ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 35 minutter siden:

men stoppede med det fordi jeg fandt ud af, at hendes mand gemmer sig i et aflukke nede i stuen.

Det kan jeg så afsløre, ikke sker igen. Han er ikke iblandt os mere. :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, den 3.6.2022 at 07:54:

Det kan jeg så afsløre, ikke sker igen. Han er ikke iblandt os mere. :unsure:

Okey.Er hun enke frue nu eller er gengift?. Måske tilbyder hun andre ydelser udover massage og H J.

Hun ser dejlig sød ud. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 5 timer siden:

Okey.Er hun enke frue nu eller er gengift?. Måske tilbyder hun andre ydelser udover massage og H J.

Hun ser dejlig sød ud. 

 

Der findes mindst 100 Thai-steder, som har alt andet end massage som spidskompetence, rundt omkring Kbh. og omegn. Besøg en af dem i stedet. Så gør du også hende en tjeneste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby
Kim Madsen skrev, for 5 timer siden:

Okey.Er hun enke frue nu eller er gengift?. Måske tilbyder hun andre ydelser udover massage og H J.

Hun ser dejlig sød ud. 

 

Hun har ikke skiftet fotos på sin hjemmeside i 25 år!

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 49 minutter siden:

Hun har ikke skiftet fotos på sin hjemmeside i 25 år!

Okey. Hvordan ser hun ud idag så.?

Ligner hun dem på billedet ?. Hvad årgang er hun?. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 4 timer siden:

Okey mellem 50 og 60år.

Søger god massage på 2 timers varigehed med og uden sex hvis hun er go.

Mener hun er 58 i dag 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby
John6valby skrev, for 10 timer siden:

Mener hun er 58 i dag 

 

Min nuværende massør har været 61 i en del år efterhånden :wink:

Redigeret af TheGreatGatsby

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...