Hop til indhold
Gentlemanden

snydt snydt

Recommended Posts

ja så hoppede jeg på limpinden igen

 

så denne annonce ”https://annoncelight.dk/showad/340623”

 

og tænkte det er da lige mig, 30 minutter fræk og kærlig sex, møde op til aftalt tid, kunne ikke få svar på min sms, 5 minutter over tid skrev jeg om vi havde en aftale, fik svar at nogle mennesker ikke kom til tiden så hun var forsinket, ok skrev jeg, efter en halvtime var jeg ved at køre, så kom der en sms, hun var klar, jeg fandt frem til døren og banke på, der blev åbnet og sagt vi skulle ind i det sidste rum, pigen var sød nok, men viste ikke hvorfor jeg først kom til 30 efter aftalte tid, jeg tor heller ikke hun viste hvad jeg havde bestilt, for hun kastede sig bare ned og begyndte at hive hårdt frem og tilbage i jam den lille, og ikke på den gode måde, hvis jeg prøvet at rør ved henne rykke hun sig, og det var ikke et BJ det var mere hurtigt hånd op og ned og lige en par sug, jeg prøve at stoppe hende men hun forsatte som om det skulle overstås så hurtigt som muligt, det var utroligt at jeg kom og jeg følte mig meget snydt…

så kæmpe pil ned ad fra mig, spar jeres penge og løb i modsatte retning    

123456.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest I will lick your feet

hun læser nok med herinde, da annonce er blevet fjernet .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
I will lick your feet skrev, for 2 minutter siden:

hun læser nok med herinde, da annonce er blevet fjernet .

Eller ogs læser hendes bagmand eller -kvinde med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...