sand16 14 Skrevet 2. Juni, 2022 Besøgte denne dejlige thaipige i formiddag. Diskret i privat og med bad mulighed. Meny er søg og lækker pige, giver en super body to body og dejlig blow job uden kondom. Sex med kondom. Skynd Jer og besøg hende, da hun kun er her kort tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 2. Juni, 2022 Mon ikke det er hende her: https://annoncelight.dk/showad/340873 Hvordan var hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Juni, 2022 Utroligt hvad Meny er begyndt at sælge ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Washburn 13 Skrevet 2. Juni, 2022 Tilbyder hun CIM eller COF afslutning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voksen mand 49 Skrevet 2. Juni, 2022 (edited) sand16 skrev, for 7 timer siden: Normale priser 1000 for fp i en time? Redigeret 2. Juni, 2022 af Voksen mand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spar jeres penge Skrevet 6. Juni, 2022 Ringede til hende men hun tilbyder ikke superfransk og kun 1/2 time adgangen, syntes ikke der er ret mange der anmelder noget herinde mere :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv2 Skrevet 7. Juni, 2022 Spar jeres penge skrev, den 6.6.2022 at 12:57: Ringede til hende men hun tilbyder ikke superfransk og kun 1/2 time adgangen, syntes ikke der er ret mange der anmelder noget herinde mere Deri må jeg give dig ret, og ellers lidt mærkeligt da de ellers får mange positive feed back herinde, personligt tror jeg som sådan ikke det er mangel på evne bla evt de nye, nok nærmere fordi de som ellers var her fik nok nok, men sådan er der så meget vi aldrig får svar på da de stoppede imens legen var god, who now Inden jeg afspore totalt så vil jeg dog mene at det er udelukkende Eliten og dansk Gp som styre dette site idag, alle andre er idag Yt, lige bortset for Klumme som stadig skriver herinde i div tråde, nok om det, Eg må lykke tage til og undskyld afsporing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg