Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte denne dejlige thaipige i formiddag.

Diskret i privat og med bad mulighed.

Meny er søg og lækker pige, giver en super body to body og dejlig blow job uden kondom. 
Sex med kondom.

Skynd Jer og besøg hende, da hun kun er her kort tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spar jeres penge

Ringede  til hende men hun tilbyder ikke superfransk og kun 1/2 time adgangen, syntes ikke der er ret mange der anmelder noget herinde mere :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv2
Spar jeres penge skrev, den 6.6.2022 at 12:57:

Ringede  til hende men hun tilbyder ikke superfransk og kun 1/2 time adgangen, syntes ikke der er ret mange der anmelder noget herinde mere :-)

Deri må jeg give dig ret, og ellers lidt mærkeligt da de ellers får mange positive feed back herinde, personligt tror jeg som sådan ikke det er mangel på evne bla evt de nye, nok nærmere fordi de som ellers var her fik nok nok, men sådan er der så meget vi aldrig får svar på da de stoppede imens legen var god, who now 

Inden jeg afspore totalt så vil jeg dog mene at det er udelukkende Eliten og dansk Gp som styre dette site idag, alle andre er idag Yt, lige bortset for Klumme som stadig skriver herinde i div tråde, nok om det, Eg må lykke tage til og undskyld afsporing 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...