Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/profile/Lady+Solei

Hej eroguide

jeg er i gang med at lave en aftale med lady solei og vil derfor spørge om der er nogen der har erfaring med hende?

jeg kan se der er fra 2021, men er nysgerrig på om der er nyere oplevelser med hende :)

på forhånd tak

Mads

Skrevet

Hun er lige så smuk som på billederne. De er retvisende og nye.

Jeg har besøgt hende flere gange (også sammen med den dejlige Miss Flora) og der er 100% gentagelsesfare. 

Dejlig kvinde sød, ond, fantasifuld, lyttende, sadistisk og humoristisk. 

Skrevet
  • Author
pallehansen skrev, for 54 minutter siden:

Hun er lige så smuk som på billederne. De er retvisende og nye.

Jeg har besøgt hende flere gange (også sammen med den dejlige Miss Flora) og der er 100% gentagelsesfare. 

Dejlig kvinde sød, ond, fantasifuld, lyttende, sadistisk og humoristisk. 

Tak for det! Taler hun dansk?:smile: jeg har prøvet en der taler tysk/engelsk og det fangede mig ikke rigtigt

mvh

mads

Skrevet
madsbenjamin92 skrev, for 1 time siden:

Tak for det! Taler hun dansk?:smile: jeg har prøvet en der taler tysk/engelsk og det fangede mig ikke rigtigt

mvh

mads

Lady Solei talere et rigtigt godt engelsk, tror at det danske er begrænset til få ord/sætninger

kan til fulde tilslutte mig Palle Hansens udsagn om Lady Solei, har dog endnu til gode at møde Miss Flora

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.