Hop til indhold
aarhus-fyren

Bedste bud på sted man bare kan "møde op" i KBH

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg er med på, at man som regel får størst sikkerhed for en god oplevelse ved at lave aftaler på forhånd, og at det i mange tilfælde er eneste mulighed. Men der findes jo også klinikker, som skilter med adressen, og hvor man (hvis man er heldig) kan få en tid med det samme når man møder op.

Og i et tilfælde hvor programmet er ret uforudsigeligt, så er det jo desværre eneste mulighed for noget sjov med meget kort varsel :)

Hvis det er det, men er ude i, hvad er så de bedste muligheder i Københavns-området?

Det skal helst være yngre/slankere piger, så vidt muligt, og gerne med mulighed for FP :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste piger svarer vel, at du kan komme nu, hvis de er ledige. Jeg har da aldrig haft behov for at bestille tid lang tid i forvejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
anmelder skrev, for 54 minutter siden:

De fleste piger svarer vel, at du kan komme nu, hvis de er ledige. Jeg har da aldrig haft behov for at bestille tid lang tid i forvejen.

Min erfaring er bare, at der alligevel hurtigt går lidt tid med beskeder frem og tilbage, plus hvis man ikke på forhånd kender adressen, kan det også hurtigt tage tid med transport. Og med meget pakket program, så forsvinder den tid der ellers var til sjov bare hurtigt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...