Hop til indhold

Recommended Posts

Hej kunne godt tænke mig at høre mere om jeres seneste oplevelse hos Anna på fåborgvej. Jeg er helt ny i det her. Og vil rigtig gerne vide om hj er med afslutning i hånden ? Og bj er i munden. Hvad er tilladt ved b2b massage. 

Pft 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffeguffe skrev, for 17 minutter siden:

Hej kunne godt tænke mig at høre mere om jeres seneste oplevelse hos Anna på fåborgvej. Jeg er helt ny i det her. Og vil rigtig gerne vide om hj er med afslutning i hånden ? Og bj er i munden. Hvad er tilladt ved b2b massage. 

Pft 

hvis du tager luksusbehandlingen til 1200? er alt vist tilladt;-)  Anna kan man regne med. Hun har virket "træt" Men en ok. oplevelse. Kan kun anbefale dig hende, at starte med...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffeguffe skrev, for 27 minutter siden:

Tak for hurtigt svar. På billederne ser hun dejlig ud. Og kan nu bedre lide de naturlige og ikke for unge. Ved du om hun er barberet ? 

Mener jeg hun er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffeguffe skrev, for 7 timer siden:

Hej kunne godt tænke mig at høre mere om jeres seneste oplevelse hos Anna på fåborgvej. Jeg er helt ny i det her. Og vil rigtig gerne vide om hj er med afslutning i hånden ? Og bj er i munden. Hvad er tilladt ved b2b massage. 

Pft 

jeg har besøgt hende i gennem ca 10 år og er aldrig gået skuffet fra anna, men hvis du søger på hende er der skrevet en del om hende, jeg har skrevet en del selv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, 1 time siden:

jeg har besøgt hende i gennem ca 10 år og er aldrig gået skuffet fra anna, men hvis du søger på hende er der skrevet en del om hende, jeg har skrevet en del selv 

Ja jeg fandt nogen af dine beretninger. Super godt skrevet. Tak for det. Jeg har bestilt tid hos hende. Glæder mig meget til at møde hende 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffeguffe skrev, den 2.6.2022 at 17:42:

Ja jeg fandt nogen af dine beretninger. Super godt skrevet. Tak for det. Jeg har bestilt tid hos hende. Glæder mig meget til at møde hende 

 

Ok, håber du får en god oplevelse, som jeg også har skrevet, er selve stedet ikke i top 10 , men anna er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 6.6.2022 at 13:52:

Ok, håber du får en god oplevelse, som jeg også har skrevet, er selve stedet ikke i top 10 , men anna er. 

Det havde jeg i dag. Nej stedet er ikke i top, men Anna er. Super sød , smuk , og jeg havde på fornemmelsen hun også kunne lide det. Hun har en flot krop. Petit ville nogen sige.Det blev til en times b2b massage med hj og bj. At sidstnævnte så var med kondom er hvad det er. Blir aldrig lige så godt som uden. Men stadig en super oplevelse. Hun finder hurtigt ud af hvor man er mest "øm"

Det efterfølgende bad med hende eller rettere sagt af hende var også en god oplevelse. Tak for tippet. 

 

Og Anna , skulle du læse det her, tusind tak for en dejlig times tid med dig 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 2.6.2022 at 09:17:

hvis du tager luksusbehandlingen til 1200? er alt vist tilladt;-)  Anna kan man regne med. Hun har virket "træt" Men en ok. oplevelse. Kan kun anbefale dig hende, at starte med...

Ved du hvem der mere er på stedet og evt link ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffeguffe skrev, for 2 minutter siden:

Ved du hvem der mere er på stedet og evt link ?

Jeg har kun været ved en anden på det sted -men mere dårlig behandling findes vist ikke! Efter andres skriv herinde er det stor udskiftning på, og kun Anna der er gennemgående. Dem der ellers kommer og går -er ikke beskreven som en positiv oplevelse... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffeguffe skrev, for 9 timer siden:

Ok tak for hurtigt svar. Besøgte anna i går. Så og hørte bare der også var en eller to andre 

Hvordan var oplevelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...