Hop til indhold
Møffe

Til Brystbørn og andet godtfolk, nu er hun her sgu!

Recommended Posts

Har ærgreret mig siden sidste år, hvor jeg ikke nåede, at besøg hende angiveligt i Vejle -før hun var rejst igen. Også i dag var hun sgu kommet til Odense af alle steder. Og jeg måtte bare besøg hende straks;-) 

Hun tager selv telefonen, og er nem at lave aftale med -"ring 10 minutter før du er her" det var blevet mørkt, så jeg kunne ikke lige se mig ud af, hvor hendes hus er -så jeg ringede igen -og hun forklarede.

Taler udmærket engelsk. 

Hun er større i det hele som jeg regnede med, da jeg først stod overfor hende. Men en dejlig varm kvinde -hun havde en lille bikini på som ikke kunne dække de store brystvorter -jeg var vildt glad for endelig at møde hende -og det kunne hun vist mærke -for hun så noget forundret ud -selv om jeg havde forklaret -i forhold til sidste år. Vi kyssede og jeg gramsede -tog lige et bad -og havde bestilt en ½ time -det var badet så en del af -men pyt. Hun sutter flinkt -og når hun kikkede op i mine øjne -hold kæft det var frækt!!! Hendes bryster og vorter er lige som en drøm -og hun er berøringsvenlig, har humor er sød på samme tid. De 30 minutter gik alt for hurtigt -og så måtte jeg gerne tag et bad mere efterfølgende.

Alt i alt lige hvad jeg trængte til efter flere skuffelser/½dårlige besøg.

Det er hende på billederne, jeg tror hun er mere fræk end jeg fik, at se -mit fokus var et andet sted (o)(o) jeg er nok også blevet for gammel til det. Men hun er vist med på lidt af hvert...

Vil gerne besøg hende igen;-) Drengedrømmen bliver udlevet...

https://annoncelight.dk/showad/229801

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynbo skrev, 1 time siden:

Hvad er hendes priser :wub:

gav 1000 for ½time -2000 for 1 time.

Måske hun er til at snakke med;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 16 timer siden:

Har ærgreret mig siden sidste år, hvor jeg ikke nåede, at besøg hende angiveligt i Vejle -før hun var rejst igen. Også i dag var hun sgu kommet til Odense af alle steder. Og jeg måtte bare besøg hende straks;-) 

Hun tager selv telefonen, og er nem at lave aftale med -"ring 10 minutter før du er her" det var blevet mørkt, så jeg kunne ikke lige se mig ud af, hvor hendes hus er -så jeg ringede igen -og hun forklarede.

Taler udmærket engelsk. 

Hun er større i det hele som jeg regnede med, da jeg først stod overfor hende. Men en dejlig varm kvinde -hun havde en lille bikini på som ikke kunne dække de store brystvorter -jeg var vildt glad for endelig at møde hende -og det kunne hun vist mærke -for hun så noget forundret ud -selv om jeg havde forklaret -i forhold til sidste år. Vi kyssede og jeg gramsede -tog lige et bad -og havde bestilt en ½ time -det var badet så en del af -men pyt. Hun sutter flinkt -og når hun kikkede op i mine øjne -hold kæft det var frækt!!! Hendes bryster og vorter er lige som en drøm -og hun er berøringsvenlig, har humor er sød på samme tid. De 30 minutter gik alt for hurtigt -og så måtte jeg gerne tag et bad mere efterfølgende.

Alt i alt lige hvad jeg trængte til efter flere skuffelser/½dårlige besøg.

Det er hende på billederne, jeg tror hun er mere fræk end jeg fik, at se -mit fokus var et andet sted (o)(o) jeg er nok også blevet for gammel til det. Men hun er vist med på lidt af hvert...

Vil gerne besøg hende igen;-) Drengedrømmen bliver udlevet...

https://annoncelight.dk/showad/229801

 

Er babserne ægte? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 2 minutter siden:

Er babserne ægte? 

JAAAAAAh det tror jeg;-) føles sådan... -but u never know!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...