Hop til indhold
Fighter

Veronica123 - Frederikshavn

Recommended Posts

Handlet ind, købt franskbrød og mælk. Så blev der lige penge til et hurtigt besøg ved en kvinde.

Nu er petit Melinda hjemme på besøg ved hendes mor, så det måtte blive en anden petit.

Kl. 20.45 faldt valget på Veronica i Frederikshavn. hun så sku lækker ud på billederne - men vi kender jo det med billeder.

Kørte hjemmefra i god tid, troede jeg.

Havde meldt min ankomst kl 21.15 - måske lige optimistisk nok med 25 min til destinationen.

Kiggede lige sms igennem i bilen....what! Åh nej...cash only...så er det jo på jagt efter et cash point.

Veronica var meget nem at komme i kontakt med på SMS og som den gentleman jeg er smider  jeg lige Veronica en SMS om at jeg bliver 5-10 min forsinket, da jeg skulle finde en fucking penge automat.

Hun skriver tilbage " Hvor svært kan det være og skriver hvor bankerne er i byen. Hvis jeg ikke er ved hende om 15 min kan hun ikke tage mig"

Jeg tænker....åh jeg kan sku oz bare købe nogle chips og sodavand i Rema og bare kører hjem igen.   Nahhh...må lige prøve hende mindst 15 min alligevel.

Flyver en SMS afsted til Veronica, lommen er fyldt med guld og jeg er ved dig om 6 min. Sms retur "okay babe"

Ankommer, stedet ikke så diskret, ringer på og døren bliver lukket op, som i et tempel i det nordlige bjergrige Tibet. Spooky...hvor fanden er Veronica?

Da døren bliver lukket få jeg øje på den lille Veronica.

Hold da kæft hun er lækker....virkelig lækker lille sag. Nu går det så op for mig, at jeg er havnet midt i en zoologisk have....næsten da. Bag hegn i midten af stuen stod en meget arig lille tæppepisserhund. Jeg blev ført sikkert forbi kræet som virkede virkelig sulten eller bare et total arrigt bæst.

Blev ført ind i et rum med en seng. Nu åbner Veronica endnu en dør "kom" siger hun sødt iført en lækker fræk sort kjoleagtig sag. MLige i momentet tænker jeg SM lokale...gosh....

Men endnu et rum med en seng og flere dyr...Men de er heldigvis spærret inde i et glasbur fyldt med vand. Pyhhh....

Smid tøjet jeg kommer siger Veronica.

Done....ligger og venter på Veronica og hold nu kæft hun er lækker og sexet da hun kommer igen og smider tøjet....alt undtagen de frække selvsiddende strømper. Havde sku lyst til bare at knepper hende lige med det samme.

Hun går også lige på og hårdt og der skal ikke meget til før flagstangen står....klart når man nyder synet af hendes fantastisk krop. Alt sidder perfekt...perfekte bryster til en 50 kg. Virkelig lækker røv og glatbaberet sødeste lille fisse.

Waow....hvor ER Veronica bare godt skåret 

Hun smider det ene ben over mit hovede og vil have en 69er. Hun slikker dejligt og jeg har den strammeste, velduftende og sødeste fisse lige i smasken. Vi kører bare 69er der ud af. Måske 10-15 min. Jeg siger, at vi snart skal fucke og som den eneste jeg har besøgt kan hun siger "sorry, did you say something" med mit store tommesøm i munden.....sikke en evne...

Vi tager først missionary i lang tid og den stilling nyder hun virkelig. Hendes negle borer sig ind i min balller jo hårdere jeg knepper hendes perfekte stramme fisse. Det føles helt vidunderlig at støde i bund og ramme livmoderåbningen på Veronica. Hun er virkelig stram og har en perfekt fisse.

Efter en 10 min i mis. og nærmere klimaks tænker, at jeg skal bare nå at tæske mit lem i hende i doggy inden klimaks....så et det nu og jeg siger doggy til hende.....ohh Yeah svarer Veronica med et sexet glimt i øjet. "Who do not loves doggy?" Hun er vild nu.....hun går på alle fire og hvilket syn......wauw....havde bare lyst til at sende spydet i hendes numsehul.....sødeste lille hul.

Vi kører doggy i laaang tid. Først stille og roligt og tilsidst hårdt, hvor jeg trækker hende i bund med min ene hånd omkring hendes skulder.

Lige før jeg fyrer scudmisilet af, landet hun vilde kneppebevægelser med underlivet og hendes fisse nærmeste suger safterne ud af bananen. Total i bund. Eneste gang hun stønner lidt.

En fed oplevelse med en virkelig lækker ukrainsk super model.

Tøj på, lidt snak, fordi kræet igen, en kæmpe varm kram er og det lille kys og ud af klappen.

Jeg er ude!

Veronicas krop er 10 ud af 10. Lige en fissehår bedre end Melindas krop, hvis nogen kender hende.

Sexen var oprindelig 7 af 10, men sniger sig op på 8 ud af 10 på grund af synet af hendes lækre krop. Hun mangler lige at stønne lidt, for hun kan li sexen

Stedet var 5 ud af 10. Rent nok, men mørkt og en masse dyr. Ikke så diskret ved indgang udgang.

Overall 8/10 men absolut et besøg værd 

Hvis det skal være petit og virkelig 50 kilos kvinder bruger jeg hellere tiden sammen med Melinda der er mere nærværende, bedre kemi og vildere sex end Veronica  giver. Men Veronica har en bedre og smukkere krop end Melinda.

Besøg hende inden hun smutter. Du vil ikke fortryde, hvis du tænder på en really hot petit model med ok sex.

https://annoncelight.dk/showad/335570

Del dette indlæg


Link til indlæg
nordjyskfyr skrev, for 2 timer siden:

Hej er det lejligheden i svinget du besøgte hende? 

Hun holder til i en kælderlejlighed i en hjørneejendom, hvis det er det du mener med svinget

Redigeret af Klinge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klinge skrev, for 3 timer siden:

Hun holder til i en kælderlejlighed i en hjørneejendom, hvis det er det du mener med svinget

Yes Klinge og hun er fanme lækker 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...