Hop til indhold

Recommended Posts


Hej i stuen. 
ja så blev det min tur til en anmeldelse af en “gudinde” og hvilken én:wub:

Jeg har tidligere efterspurgt på Sexy flora herinde, og leget noget Spørge Jørgen via pm’s til hende. 
Igår tirsdag havde jeg en hjemmearbejdsdag og sad og lurede lidt efter noget spændende. Flora havde vagt, så igang med whatsapp med håb om hun svarede. Yes!! Hurtig aftale, og lidt pres på, da jeg skulle hente konen på stationen. Flora bruger ikke parfume, så det passede supert. Bestilte en 1/2 time incl. hård deepthroat og med afslutning i munden. Ned forbi banken, hæve kontanter, og frem til adressen i en stor nordsjællandsk by, p-hus tæt på og stationen 300 m derfra. 
jeg skulle skrive til hende, når jeg var ved adressen, også ville hun komme efter mig. 
 

Wow en dejlig pige. Flot krop, skønne bryster, dejlig personlighed. Dejligt at møde én som tænder på det hun tilbyder af sex. Hvis man er deepthroat- og gag fan, så er hun den man skal prøve. Hold da op, efter hun havde fået varmet halsen op :oB)

Fik slikket begge hendes huller, især røven, hvilket også tændte hende :mrgreen: (note til mig selv, husk at prøve analsex med hende næste gang), derefter sex i forskellige stillinger og  sluttede af med en dejlig afslutning i munden på hende . 
God tid til at hyggesnakke bagefter  

Jeg vil sige, at hun slår Baleri i denne kunst, og elsker hendes nydelyde imens hun er igang.

See you soon again Flora :razz:

 

https://annoncelight.dk/showad/336940

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...