Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der har prøvet at blive blokeret af en thaipige , og så kommet tilbage i varmen igen . Min faste thaimassage pige er blevet sur på mig , meldte afbud 1 1/2 time før jeg havde en tid . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er aldrig blevet blokeret specifikt af en thaipige. så mine erfaringer fra brasilianere og andre kan du måske ikke bruge til så meget. op på hesten igen som man siger. islændinge skulle være sjove at ride på har jeg hørt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op. Du har en forretningsmæssig relation til kvinden og du aflyste i god tid.  Gider hun ikke handle med dig så find en anden ellers bliver du bare udnyttet.

Hun ville sandsynligvis grine af dig hvis du som foreslået kom med en blomst, eller endda betale for en aflyst session. Det er da naivt så det batter. Husk du har bukserne på (PENGENE)  så du bestemmer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet at være blokeret af en pige fordi jeg ikke ville være en del af lyssky penge transaktioner. 
Som straf blokkerede hun mig ved hendes veninder. 
Det var kun mit nummer hun havde givet dem så nyt nummer så var der ro på igen. 
Generelt så regn med at selv om de er søde og rare så er det oftest ren business 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...