Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Karoline op til flere gange med stor succes, hvis jeg selv skal sige det. Hun er for mig helt fantastisk. Virkelig sød og med de dejligste former og fremragende service. Derfor slog jeg til da muligheden bød sig for at møde både hende og Silje sammen og det skuffede bestemt ikke. Jeg skrev til Karoline og fik hurtigt lavet en aftale. To dage senere (er ikke så god til at planlægge langt ud i fremtiden) mødte jeg op på den, for mig, velkendte adresse og blev lukket ind med det samme. Lidt hyggesnak og så var badet klar. Vi varmede op i spa badet inden vi rykkede videre til sengen. Hvad der skete herfra tænker jeg de fleste godt ved. Havde aftalt 1 time, så vi ikke skulle tænke på det og bare nyde hinanden. Der blev hygget, kysset og gramset over det hele. Der var rigeligt at give sig til med to rigtige dejlige kvinder. Efter 1 time, plus det løse sluttede jeg udover Karolines bryster, hvilket jeg foretrækker :). Billederne er vellignende og servicen er i top. Hvis man som mig også er til kvinder med gode former og højt humør, så kan jeg klart anbefale dem både hver for sig, men endnu bedre sammen. 

Jeg kommer i hvert fald igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Hold da op et par kæmpe store bryster hende Karoline er udstyret med. Det ser voldsomt frækt ud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ednukeroh
Søren A skrev, for 18 minutter siden:

Hold da op et par kæmpe store bryster hende Karoline er udstyret med. Det ser voldsomt frækt ud :) 

Ja, de er ganske imponerende. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Horekunde skrev, for 3 minutter siden:

Ja, de er ganske imponerende. :P

Der er sgu desværre lidt langt til Valby for mig, ellers så kunne jeg godt finde på et par frække rollespil. De bryster der, er jo så tæt på som perfekte :) 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var mødet kun med dig i centrum af begivenhederne... eller kunne de finde på at lege de 2 pigerne også...? (Som jeg foretrækker...).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, den 1.6.2022 at 13:06:

Var mødet kun med dig i centrum af begivenhederne... eller kunne de finde på at lege de 2 pigerne også...? (Som jeg foretrækker...).

Det var for det meste mig der var i centrum, men en enkelt gang hvor jeg var lidt uopmærksom så begyndte de at kysse hinanden hvilket jeg nu også godt kan lide ;) men hvor langt de går ved jeg desværre ikke..

Redigeret af Andersen13

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...