Hop til indhold

Anal massage søges

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle

Jeg har været ved Kat i Randers et par gange og nyder især hendes "anal massage"... ;)

Jeg har endnu ikke prøvet Nina i Århus endnu, men det er på to do listen...

Er der nogen der har erfaring med andre thai massører, der tilbyder denne service, sammen med HJ eller BJ...?

:D

Skrevet

Både Rosa og Lanna i Randers tilbyder dette

Hej Alle

Jeg har været ved Kat i Randers et par gange og nyder især hendes "anal massage"... ;)

Jeg har endnu ikke prøvet Nina i Århus endnu, men det er på to do listen...

Er der nogen der har erfaring med andre thai massører, der tilbyder denne service, sammen med HJ eller BJ...?

:D

Skrevet
  • Author

Tak for svaret...

Jeg har været ved lanna før uden held... Normalt plejer jeg bare at sprede benene lidt ekstra også forstår de budskabet - men ikke der og flere andre steder... Er der andre måder at sige det på udover direkte at bede om det...?

Skrevet

Tak for svaret...

Jeg har været ved lanna før uden held... Normalt plejer jeg bare at sprede benene lidt ekstra også forstår de budskabet - men ikke der og flere andre steder... Er der andre måder at sige det på udover direkte at bede om det...?

Hvorfor ikke bare spørge. Det er da ingen skam?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.