Hop til indhold
midtjyden

Anal massage søges

Recommended Posts

Hej Alle

Jeg har været ved Kat i Randers et par gange og nyder især hendes "anal massage"... ;)

Jeg har endnu ikke prøvet Nina i Århus endnu, men det er på to do listen...

Er der nogen der har erfaring med andre thai massører, der tilbyder denne service, sammen med HJ eller BJ...?

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Både Rosa og Lanna i Randers tilbyder dette

Hej Alle

Jeg har været ved Kat i Randers et par gange og nyder især hendes "anal massage"... ;)

Jeg har endnu ikke prøvet Nina i Århus endnu, men det er på to do listen...

Er der nogen der har erfaring med andre thai massører, der tilbyder denne service, sammen med HJ eller BJ...?

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret...

Jeg har været ved lanna før uden held... Normalt plejer jeg bare at sprede benene lidt ekstra også forstår de budskabet - men ikke der og flere andre steder... Er der andre måder at sige det på udover direkte at bede om det...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak for svaret...

Jeg har været ved lanna før uden held... Normalt plejer jeg bare at sprede benene lidt ekstra også forstår de budskabet - men ikke der og flere andre steder... Er der andre måder at sige det på udover direkte at bede om det...?

Hvorfor ikke bare spørge. Det er da ingen skam?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...