Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nogen der kender til thaipiger der også udfører intimbarbering ?

Helst i Nordsjælland.

Pft.

Skrevet

Jeg kunne forstille mig at Green Massage på Nørre Søgade i københavn også kan klare det :)

Skrevet

Nu er der vel en stor forskel på en intim barbering og så en voks behandling?

Skrevet

Jeg er nysgerrig.   Er det det erotiske der spiller ind eller er det fordi i ikke selv kan finde løgposen ? Gggg 

Skrevet
Klipklap skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er nysgerrig.   Er det det erotiske der spiller ind eller er det fordi i ikke selv kan finde løgposen ? Gggg 

Ja det er det vel ellers kan jo også være fordi at man ikke vil røre ved noget andre har haft i munden ...

Redigeret af Gæst

Skrevet
Klipklap skrev, den 1.6.2022 at 11:47:

Jeg kan godt selv, men det er nu bare rart at få det gjort af en sød thai. Og så holder waxing længere og bliver blødere. 

Men jeg skal da være ærlig og sige, at der også er et element af erotik i det for mig. Det er da også flere gange endt med noget mere.  Særligt hos en bestemt (og fræk) thai, som ikke kan lade være med at pille (og sutte) undervejs. 

Skrevet
BrandmandSam skrev, for 25 minutter siden:

(og sutte) undervejs. 

På den måde kan pigen også bedre lokalisere hvor der evt ikke er vokset endnu/er færdigt

Skrevet

12 indlæg og ingen har endnu svaret på trådstillers spørgsmål som handlede om intimbarbering.

Skrevet
Harran skrev, for 5 timer siden:

12 indlæg og ingen har endnu svaret på trådstillers spørgsmål som handlede om intimbarbering.

Ja og med dit indlæg der heller ikke bidrager og nu mit vil jeg mene at vi er kommet op på 14.

• 2 weeks later...
Skrevet
Livsnyder skrev, den 31.5.2022 at 16:24:

Nogen der kender til thaipiger der også udfører intimbarbering ?

Helst i Nordsjælland.

Pft.

Hej Livsnyder.

Læs min anmeldelse:

• 5 months later...
Skrevet
JesperG skrev, den 1.6.2022 at 10:35:

Tror også Em i Glostrup gør det.

kun ryg :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.