Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Nu er der vel en stor forskel på en intim barbering og så en voks behandling?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Klipklap skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er nysgerrig.   Er det det erotiske der spiller ind eller er det fordi i ikke selv kan finde løgposen ? Gggg 

Ja det er det vel ellers kan jo også være fordi at man ikke vil røre ved noget andre har haft i munden ...

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, den 1.6.2022 at 11:47:

Jeg er nysgerrig.   Er det det erotiske der spiller ind eller er det fordi i ikke selv kan finde løgposen ? Gggg 

Jeg kan godt selv, men det er nu bare rart at få det gjort af en sød thai. Og så holder waxing længere og bliver blødere. 

Men jeg skal da være ærlig og sige, at der også er et element af erotik i det for mig. Det er da også flere gange endt med noget mere.  Særligt hos en bestemt (og fræk) thai, som ikke kan lade være med at pille (og sutte) undervejs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandmandSam skrev, for 25 minutter siden:

(og sutte) undervejs. 

På den måde kan pigen også bedre lokalisere hvor der evt ikke er vokset endnu/er færdigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

12 indlæg og ingen har endnu svaret på trådstillers spørgsmål som handlede om intimbarbering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Harran skrev, for 5 timer siden:

12 indlæg og ingen har endnu svaret på trådstillers spørgsmål som handlede om intimbarbering.

Ja og med dit indlæg der heller ikke bidrager og nu mit vil jeg mene at vi er kommet op på 14.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder skrev, den 31.5.2022 at 16:24:

Nogen der kender til thaipiger der også udfører intimbarbering ?

Helst i Nordsjælland.

Pft.

 

 

Hej Livsnyder.

Læs min anmeldelse:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...