Habbo 23 Skrevet 30. Maj, 2022 Lusia Hej, jeg vil høre om nogen har besøgt Lusia for nylig. Som vil dele lidt Jeg har søgt på hendes navn og der kom en anmeldelse eller efter spurgt af hende Jeg har tænkt mig besøg hende på fredag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 81 Skrevet 31. Maj, 2022 (edited) Det er ikke det "varmeste" sted i den forstand, at der ikke er meget GFE over oplevelsen. Det er lidt lige på og hårdt. Det betød desværre, at jeg ikke var helt hård under akten. Jeg foretrækker en pige, der giver sig lidt mere tid til pirring osv. Hun er dog super sød og nem at snakke med. Et minus var dog, at hun skrev beskeder under akten. Så det er en super flot og sød pige, som dog er en liiiille smule fraværende. Det var dog ikke nogen dårlig oplevelse, og jeg tør godt anbefale hende. Man skal også gå igennem et køkken, hvor der både sad andre piger og en kunde, som pruttede om prisen (forgæves). Mødte også en anden fyr udenfor, men det kan selvfølgelig ske hvor som helst. Vi var begge enige om ikke at kigge på hinanden Dog en smule akavet at gå igennem det køkken. Redigeret 31. Maj, 2022 af Parsnip Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Habbo 23 Skrevet 1. Juni, 2022 Parsnip skrev, for 22 timer siden: Det er ikke det "varmeste" sted i den forstand, at der ikke er meget GFE over oplevelsen. Det er lidt lige på og hårdt. Det betød desværre, at jeg ikke var helt hård under akten. Jeg foretrækker en pige, der giver sig lidt mere tid til pirring osv. Hun er dog super sød og nem at snakke med. Et minus var dog, at hun skrev beskeder under akten. Så det er en super flot og sød pige, som dog er en liiiille smule fraværende. Det var dog ikke nogen dårlig oplevelse, og jeg tør godt anbefale hende. Man skal også gå igennem et køkken, hvor der både sad andre piger og en kunde, som pruttede om prisen (forgæves). Mødte også en anden fyr udenfor, men det kan selvfølgelig ske hvor som helst. Vi var begge enige om ikke at kigge på hinanden Dog en smule akavet at gå igennem det køkken. Jeg vil prøve lykken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Parsnip 81 Skrevet 1. Juni, 2022 Habbo skrev, for 4 timer siden: Jeg vil prøve lykken Meld gerne tilbage om din oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg