Hop til indhold
Habbo

Lusia 20 years Odense

Recommended Posts

Lusia

Hej, jeg vil høre om nogen har besøgt Lusia for nylig. Som vil dele lidt:)
Jeg har søgt på hendes navn og der kom en anmeldelse eller efter spurgt af hende

Jeg har tænkt mig besøg hende på fredag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke det "varmeste" sted i den forstand, at der ikke er meget GFE over oplevelsen. Det er lidt lige på og hårdt. Det betød desværre, at jeg ikke var helt hård under akten. Jeg foretrækker en pige, der giver sig lidt mere tid til pirring osv. Hun er dog super sød og nem at snakke med. Et minus var dog, at hun skrev beskeder under akten. Så det er en super flot og sød pige, som dog er en liiiille smule fraværende. Det var dog ikke nogen dårlig oplevelse, og jeg tør godt anbefale hende. Man skal også gå igennem et køkken, hvor der både sad andre piger og en kunde, som pruttede om prisen (forgæves). Mødte også en anden fyr udenfor, men det kan selvfølgelig ske hvor som helst. Vi var begge enige om ikke at kigge på hinanden :lol: Dog en smule akavet at gå igennem det køkken.

Redigeret af Parsnip

Del dette indlæg


Link til indlæg
Parsnip skrev, for 22 timer siden:

Det er ikke det "varmeste" sted i den forstand, at der ikke er meget GFE over oplevelsen. Det er lidt lige på og hårdt. Det betød desværre, at jeg ikke var helt hård under akten. Jeg foretrækker en pige, der giver sig lidt mere tid til pirring osv. Hun er dog super sød og nem at snakke med. Et minus var dog, at hun skrev beskeder under akten. Så det er en super flot og sød pige, som dog er en liiiille smule fraværende. Det var dog ikke nogen dårlig oplevelse, og jeg tør godt anbefale hende. Man skal også gå igennem et køkken, hvor der både sad andre piger og en kunde, som pruttede om prisen (forgæves). Mødte også en anden fyr udenfor, men det kan selvfølgelig ske hvor som helst. Vi var begge enige om ikke at kigge på hinanden :lol: Dog en smule akavet at gå igennem det køkken.

Jeg vil prøve lykken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...