Hop til indhold
fyr9000

Glædespiger på Facebook

Recommended Posts

Guest Kim Nielsen

Hej @fyr9000 jeg kan se at der nu er 9 med i gruppen. Kan du ikke sige lidt om hvad gruppen går ud på og hvad meningen er at den skal kunne - og som man måske ikke kan få fra andre sider som feks eroguide?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, Lige nu:

Hej jeg kan se at der nu er 9 med i gruppen. Kan du ikke sige lidt om hvad gruppen går ud på og hvad meningen er at den skal kunne - og som man måske ikke kan få fra andre sider som feks eroguide?

Jeg tænker at piger kan lave opslag med tid, sted, et link eller andre relevante oplysninger. Nogle piger er allerede ret aktive på FB og kan bare dele opslag fra deres egen væg i gruppen. 

Gruppen kan ikke noget som Eroguide ikke kan. Nogen foretrækker måske bare at skrive der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
fyr9000 skrev, for 23 minutter siden:

Det falder helt sikkert ikke i alles smag men skulle nogen have lyst til at være med, så har jeg lavet en lille gruppe på Facebook der hedder "Glædespiger og dem der søger dem".

Alle er velkomne :)

 

https://www.facebook.com/groups/7478870908850018

 

Kører du så bare med en fakeprofil, eller den du normalt bruger på fb?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 2 minutter siden:

Kører du så bare med en fakeprofil, eller den du normalt bruger på fb?

Jeg forsøger at være ret anonym men Zuckerberg ved nok alligevel at det er mig :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
fyr9000 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg forsøger at være ret anonym men Zuckerberg ved nok alligevel at det er mig :roll:

Anonym på META, må være en joke :) 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har svært ved at se ideen.

Hvad er formålet helt præcis?

Hvis det ikke er noget de ønsker, så synes jeg det er usmageligt at "afsløre" dem på facebook, hvis det er deres private profiler!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John Travolta skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har svært ved at se ideen.

Så hop videre :wink: som jeg også skrev i starten af denne tråd er det ikke for alle

John Travolta skrev, for 7 minutter siden:

Hvad er formålet helt præcis?

Det er beskrevet ovenfor

John Travolta skrev, for 7 minutter siden:

Hvis det ikke er noget de ønsker, så synes jeg det er usmageligt at "afsløre" dem på facebook, hvis det er deres private profiler!

Helt enig. Det ville være usmageligt men det er overhovedet ikke det der er tale om her. Pigerne har selv tilføjet sig gruppen eller har accepteret en invitation.

Redigeret af fyr9000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
John Travolta skrev, for 19 minutter siden:

Jeg har svært ved at se ideen.

Hvad er formålet helt præcis?

Hvis det ikke er noget de ønsker, så synes jeg det er usmageligt at "afsløre" dem på facebook, hvis det er deres private profiler!

 

Læs nu opslaget, evt. klik på gruppen der er linket til, så vil du kunne læse beskrivelsen .

Gper kan opsætte annoncer som her, bare gratis. Har dog mine tvivl med META/Facebook. Deres regelsæt er ret klare med mange ting og salg af seksuelle ydelser er ikke tilladt. Det er for resten heller ikke tilladt at sælge levende dyr, incl akvariefisk, uden dog at sammenligne det med seksuelle ydelser.

Man godkender regelsættet, når man laver en profil, lissom her.

Så er der den med erhversannoncer på fb, koster også. Så giver gruppen ret kort tid at leve i.

 "* Seksuel udnyttelse af voksne: Eksempelvis er det ikke tilladt at slå indhold op, som koordinerer prostitution. * Facebook vil også slå ned på mobning. Så det eksempelvis ikke er tilladt at rangere folk efter fysisk udseende."

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 7 timer siden:

Gper kan opsætte annoncer som her, bare gratis. Har dog mine tvivl med META/Facebook. Deres regelsæt er ret klare med mange ting og salg af seksuelle ydelser er ikke tilladt. 

Jeg er enig men tænker mere at siden bare formidler kontakten, på samme måde som andre Facebook grupper "Singler i Sønderjylland" eller "Sidespring i Svendborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
fyr9000 skrev, for 44 minutter siden:

Jeg er enig men tænker mere at siden bare formidler kontakten, på samme måde som andre Facebook grupper "Singler i Sønderjylland" eller "Sidespring i Svendborg

Det er altså ikke helt det samme, da der ikke er tale om betaling på de sider du nævner.

Som du beskriver gruppen, vil der være annoncer, hvor betaling indgår for sex.

 

 

 

Screenshot_20220531-085542-285.png

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig bliver gruppen lukket hvis man skriver: Blowjob og sex 800 kr. på Facebook.

Man kunne, sammen med et billede, fx skrive:

Jeg er i Hadsten lørdag den 4. juni kl. 11-21. Se mere her annoncelight.dk/pophair2

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...