Hop til indhold
Tyren13

Kat i Randers

Recommended Posts

Først tak til jer for gode indlæg, ikke mindst Manica for det flotte indlæg fra Hvam.

Så vil jeg tilslutte mig tidligere indlæg, der opfordrer til at man skriver sit fødselsår ind i sin profil så bliver ens alder vist, når man skriver indlæg. Det kan da være sjovt at se aldersfordelingen i dette forum!

Nå men Kat, får min fulde anbefaling igen, nu har jeg besøgt hende et par gange på det seneste, nu er der fuld attention fra "chefen" selv. God massage, fantastisk super fransk og sex i flere stillinger.

Jeg synes Lanna er faldet lidt af på den. Det virker meget som - åh nu skal jeg til det igen. De er sat på hold fra min side.

Jeg har fået god behandling i St. Voldgade 1A. De har fået ryddet op og der sidder ikke mere flere mænd og snakker i forlokalet. Jeg mener de har skiftet navn til Randers ThaiMassage

Jeg har flere gange haft lyst til at besøge thai pigerne i Laksegade, men jeg har aldrig set anmeldelser herfra, nogen der har været der?

Husk at behandle pigerne pænt - de fortjener det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa.

Kan du (eller andre) fortælle hvordan hende Kat ser ud ? Stor/lille/tynd/kraftig/alder etc.

Er der tidspunkter hvor hun er dér/ ikke er dér, på job 'fast'?

Jeg påtænker at besøge hende, men vil jo gerne vide om der så ER Kat man bliver betjent af. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kat er en lille nips på ca 145-150 cm 45 kg. brunt hår der går til lidt over skuldrene. Altid smilende. Det er kat der er på hendes fortovs reklame udenfor butikken :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...