Hop til indhold

Kat i Randers

Featured Replies

Skrevet

Først tak til jer for gode indlæg, ikke mindst Manica for det flotte indlæg fra Hvam.

Så vil jeg tilslutte mig tidligere indlæg, der opfordrer til at man skriver sit fødselsår ind i sin profil så bliver ens alder vist, når man skriver indlæg. Det kan da være sjovt at se aldersfordelingen i dette forum!

Nå men Kat, får min fulde anbefaling igen, nu har jeg besøgt hende et par gange på det seneste, nu er der fuld attention fra "chefen" selv. God massage, fantastisk super fransk og sex i flere stillinger.

Jeg synes Lanna er faldet lidt af på den. Det virker meget som - åh nu skal jeg til det igen. De er sat på hold fra min side.

Jeg har fået god behandling i St. Voldgade 1A. De har fået ryddet op og der sidder ikke mere flere mænd og snakker i forlokalet. Jeg mener de har skiftet navn til Randers ThaiMassage

Jeg har flere gange haft lyst til at besøge thai pigerne i Laksegade, men jeg har aldrig set anmeldelser herfra, nogen der har været der?

Husk at behandle pigerne pænt - de fortjener det

Skrevet

Hejsa.

Kan du (eller andre) fortælle hvordan hende Kat ser ud ? Stor/lille/tynd/kraftig/alder etc.

Er der tidspunkter hvor hun er dér/ ikke er dér, på job 'fast'?

Jeg påtænker at besøge hende, men vil jo gerne vide om der så ER Kat man bliver betjent af. :D

Skrevet

Kat er en lille nips på ca 145-150 cm 45 kg. brunt hår der går til lidt over skuldrene. Altid smilende. Det er kat der er på hendes fortovs reklame udenfor butikken :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.