Hop til indhold
Thai-fan

Grace - Århus - thai når det er bedst

Recommended Posts

Anden del af en dobbelt-anmeldelse, hvor jeg tidligere har anmeldt Kanya. 

Jeg har besøgt et par thaipiger her i løbet af foråret, men først fået taget mig sammen til at anmelde dem nu. Det giver også et godt sammenligningsgrundlag. 

Grace er vel en 35-40 år gammel, og absolut velholdt, og med en ansigt, der ikke er klassisk smukt, men mere en af den slags kvinde-ansigter, hvor man tænker "wauv, hvor ser hun sød og fræk ud. Hende gad jeg godt lære lidt bedre at kende". Hun er en af den slags GP, hvor billederne på profilen ikke yder virkeligheden retfærdighed; hun er faktisk rigtigt velformet og køn.

Af de par GP, jeg har besøgt siden nytår, har Grace været klart den bedste oplevelse. Hun er professionel, javist, men på den gode måde, hvor man bliver guidet igennem på bedste vis, og hvor man kan mærke, at Grace er optaget af, at man får en god oplevelse.  

Først skal man vælge imellem 1 time og 30-40 minutter, og Grace lægger (gennem prislejet) ikke skjul på, at det er FP, det drejer sig om.

Jeg var lidt tidspresset og valgte det første, men nok om det. Jeg blev kyndigt lagt ned på den høje seng, og en helt fantastisk pirrende massage gik i gang. Hvordan jeg kunne holde ud i 30-40 minutter ved jeg ikke, men hun er rigtigt dygtig til at styre og disponere pirringen, så man hele tiden bliver holdt på kanten. Det har så den ulempe, at når man når til det danske, så holder man (eller i hvert fald mig) ikke lang tid - hvilket dybest set er en stor ros til Graces gode evner. 

Så en stor anbefaling til Grace herfra. Og for mit vedkommende afgjort et genbesøg, hvor jeg skal prøve en hel time :-) 

Link: https://annoncelight.dk/showad/334509

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, for 45 minutter siden:

Hvor er vi ca. henne geografisk og prismæssigt?

NN

8000 C. 

1000,- for FP 30-40 minutter. 

Lidt mere for en time, kan ikke huske hvor meget. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke rutineret massagegænger. Men fik den dejligste massage med tilhørende prostata massage og hj af en dejlig imødekommende thai kvinde.

De største anbefalinger herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg
BJ&J* skrev, for 57 minutter siden:

Jeg er ikke rutineret massagegænger. Men fik den dejligste massage med tilhørende prostata massage og hj af en dejlig imødekommende thai kvinde.

De største anbefalinger herfra!

Er det den gamle butik i nr 25?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...