Hop til indhold
Thai-fan

Kanya - Århus - ingen oliekrise her

Recommended Posts

En ikke ret beskrevet thai-pige herinde, så derfor tænkte jeg, at jeg da lige ville tage chancen. Både stedet og pigen hedder Kanya, bare lige for at få den ud af verden.

Kanya er vel omkring 35-40 år gammel, og lidt buttet efter thai-standarder, men absolut ikke dårligt udseende.  En normalt køn thailandsk kvinde, som man måske ville vende sig efter på gaden. 

Jeg bestilte en FP, og vi gik straks i gang. Efter vel 2-3 deciliter olie ud over ryggen og benene og lidt løs ikke ret pirrende pirring gik vi over til fransk (med kondom) og derefter dansk. Det var en meget rutinepræget oplevelse, uden den store indlevelse fra Kanyas side, og det virkede mest af alt som om det skulle overstås. ½ time og en FP senere forlod jeg stedet. 

Således har jeg nu bidraget lidt til beskrivelsen af Kanya, men det er nok ikke et sted, jeg vil anbefale. 

Link: https://annoncelight.dk/showad/323179 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 2 minutter siden:

Således har jeg nu bidraget lidt til beskrivelsen af Kanya, men det er nok ikke et sted, jeg vil anbefale. 

 

Hun har været her i mange år. Førhen på Grønningen under navnet Mint. Jeg har skrevet et par omtaler dengang. Der var godt gang i hende dengang. Massagen var rigtig god og blow var naturel. Hun smilede meget og havde glimt i øjnene og kyssede meget intenst når legen var på sit højeste. 
Men det er jo også nogle km tissemand siden, så ikke sært hvis hun har mistet gejsten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...