Hop til indhold
Stexxx

Søger en dansk kvinde.

Recommended Posts

Hej gutter. 

Jeg er på udkig efter en dansk kvinde til noget hygge. Jeg er ret ny inde for faget og søger en i trekantsområdet, eller lidt uden for. 

jeg har som sagt ikke de store erfaringer men søger en som ville kunne tag sig godt af en nybegynder. Steder skal helst være meget diskret. 
er der nogle erfaringer/anbefalinger til en som kunne være en god start for en generet mand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MisterX
Evernote skrev, for 14 minutter siden:

Kan varmet anbefale, smukke danske Anna 

Det kan jeg så absolut ikke!!!! -  Hun er sød og rar, men ligner en "slidt" husmor og man skal ikke bestille anal, da hun ikke rengør sig selv bagi inden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Stexxx skrev, for 9 timer siden:

Hej gutter. 

Jeg er på udkig efter en dansk kvinde til noget hygge. Jeg er ret ny inde for faget og søger en i trekantsområdet, eller lidt uden for. 

jeg har som sagt ikke de store erfaringer men søger en som ville kunne tag sig godt af en nybegynder. Steder skal helst være meget diskret. 
er der nogle erfaringer/anbefalinger til en som kunne være en god start for en generet mand. 

Hej @Stexxx
Velkommen til

Det er ekstremt svært at give nogen anbefalinger til hvilken pige du skal henvende dig til, og uden at betvivle den enkelte pige, eller hendes besøgende er der som du kan se, forskellige oplevelser om samme pige.
Jeg kan til dig som nybegynder anbefale dig følgende: finde en pige du kan kommunikerer med, så der ikke opstår misforståelser, det gør sig gældende i både sprog og pigens lyst til faktisk at læse/høre det du henvender dig med. Er du kun god til dansk, så hold dig til en dansktalende pige, dog er der også dansktalende piger som ikke gider læse/høre hvad du har af ønsker, men kun ønsker at malke din tegnebog og ikke din pik. :) Personligt har jeg haft gode oplevelser hos udenlandske piger, men har til gengæld erfaret at det har krævet lidt mere kommunikation, for jeg kan være sikker på at jeg fik mine kinky ønsker opfyldt ifm med besøg. Jeg har ligeledes trods kommunikationen har været på dansk, oplevet at pigen som sådan slet ikke har læst mine ønsker, og jeg har stået med en pige der ikke vil det jeg har bestilt.
Når du henvender dig til en pige, eksempelvis på skrift, så beskriv dig selv kort, alder, højde og drøjde, nationalitet, og kort, hvornår, hvor lang tid, og hvad du ønsker ifm med et besøg hos pigen, det er det jeg har oplevet de bedste besøg med.
Du vil desværre komme til at opleve at mange piger ikke svarer, selv om du gør dig umage i din henvendelse. mit råd er drop dem, og gå viderer til næste.
Jeg har oplevet et par få gange at piger, har skrevet tilbage til mig, at de ikke kan opfylde mit ønske, og en enkelt gang har jeg oplevet at en GP, har henvist mig til en veninde.

De bedste oplevelser jeg har haft, har været der hvor kommunikationen har været god.......

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...