Hop til indhold

Recommended Posts

Hjemkommet efter en skøn-skøn time hos Annie i dag er min melding, at København virkelig har noget at glæde sig over disse dage. I mine øjne og med mine præferencer for ung slank skønhed og varme gfe-oplevelser er Annie virkelig top-top-top:

Øj, hvor er hun køn, med smukt ansigt, smukke varme øjne og en helt perfekt ung slank supermodelkrop. Tør jeg afsløre, at A-brysterne har god fylde og er ualmindelig velformede og vel gør Annies smukke harmoniske krop til lidt af et naturens vidunder.

Øj, hvor er hun bare sød og uspoleret i hele sin væremåde. Hendes smukke blik og gavmilde smil kunne nok smelte selve indlandsisen.

Øj, hvor hvor jeg dog fik den mest kærlige og intense glade oplevelse. Ingen berøringsangst, og alt var som lovet i annoncen.

 

Annie må vel have sine grunde til at vise de fotos, som fremgår af annoncen, - nogen af de sort-hvide kunne ligne, at hun måske har siddet model til en kunstfotograf, og det er fint nok. Men jeg synes, at hun har udviklet sig og er meget kønnere og flottere nu; det kønne ansigt viser nu masser af udstråling, og den skinny krop er nu blevet en perfekt letpolstret 19-årig ungpigekrop.

Hendes smukke ansigt og smukke øjne kommer kun frem på selfiebilledet, hvor hun viser et ugeblad, og på fotoet med den hvide bluse med stribeeffekter. Selfiebilledet er tydeligvis taget i lejligheden i København for få dage siden. Derudover vises hendes ansigt og sødmefyldte mimik meget retvisende på 2 små videoer på hendes tilsvarende annonce på nympho.dk, men på fineste vis uden at vise nøgenhed; det er der ikke behov for, når Annie har så høj klasse.

 

København kan lige nu glæde sig over Annies besøg i 9 dage mere. Oplevelser er jo altid afhængige af kemi, respekt og personen; - men jeg tror, at alle Annies gæster vil håbe, at hun vil glæde København med at komme tilbage. I øvrigt tak til Tyren 2.0 for den første meget kortfattede, men retvisende anmeldelse under titlen total verdensklasse.

Redigeret af Pigeglad
Jeg manglede at indsætte en link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt og så ovenikøbet "Nørreport" skriverhun i annoncen, så det er tæt på Strøget? 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måsk

Peterepete skrev, for 8 minutter siden:

er det muligt at parkere ved stedet?

Annie skriver "close to Nørreport st." så måske er det hurtigere med tog, metro og bus der jo alle stopper dér, men hvad siger trådstarter? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Hun ser jo meget meget dejlig ud. Og overvejer (har næsten bestemt mig) et besøg hos hende.

Er hun meget stram forneden ?

Måtte du give hende finger?

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om transport og parkering: Meget centralt. Under 5 minutters gang fra Nørreport Station. I bil er gadeparkering ved Nørreport normalt ikke mulig; men man kan altid parkere hos Q-Park ved Nørreport; herfra er gåturen 7 minutter.

Om det intime: Findes næppe mere perfekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse. Hun virker virkelig skøn. 

 

Jeg overvejer at besøge hende, men tænker at en moden gentlemand (som jeg er) måske ikke vil være ligeså velkommen? Nogen erfaringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610

Et bud kunne være Polen. Det kommer hendes veninder ihvertfald fra. 
 

Vi må sætte vores lid til den nye gruppe, nu hvor selfie-tøserne ser ud til at være væk og bagmændende bag tremmer. Måske går der et par måneder, så er der linet nye unge piger i en nye gruppe op. Vi må håbe. 
 

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 2 timer siden:

Et bud kunne være Polen. Det kommer hendes veninder ihvertfald fra. 
 

Vi må sætte vores lid til den nye gruppe, nu hvor selfie-tøserne ser ud til at være væk og bagmændende bag tremmer. Måske går der et par måneder, så er der linet nye unge piger i en nye gruppe op. Vi må håbe. 
 

BUC

"selfie-tøserne ser ud til at være væk og bagmændende bag tremmer".

Ved du om de er bag tremmer, eller er det blot en formodning. Nogle af pigerne er ikke fra polen men fra Ukraine, og de kan derfor have bedre ting at bruge deres tid på. Jeg spørger, da jeg er max. fan af C. Mary, og vil blive lidt trist, hvis hun ikke kom til DK igen.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
Liverpool skrev, for 25 minutter siden:

"selfie-tøserne ser ud til at være væk og bagmændende bag tremmer".

Ved du om de er bag tremmer, eller er det blot en formodning. Nogle af pigerne er ikke fra polen men fra Ukraine, og de kan derfor have bedre ting at bruge deres tid på. Jeg spørger, da jeg er max. fan af C. Mary, og vil blive lidt trist, hvis hun ikke kom til DK 

Annie er fra Polen tror jeg.
 

selfiebanden højst sansynligt Ukraine. Alle er nu væk. Så min formodning siger det er dem den har Bustet. Fanme ærgeligt. 
 

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
meUsex skrev, for 19 minutter siden:

Selfie group (only for newbies) are not from Ukraine. 

Girls are. And from russia. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...