Hop til indhold
Tingel

Kigge på (og fortsætte selv)

Recommended Posts

Hej derude,

jeg leder med lys og lygte efter en pige (helst dansk) og en fyr, der er villige til at lade mig kigge på, mens de har sex. Det er en af de der fantasier jeg længe har villet udleve.

 

Umiddelbart tænker jeg, at betale for at være med i rummet når der bliver knaldet. Når fyren så er færdig, og går ud, fortsætter jeg hvor han slap (naturligvis også mod betaling). Nogen ideer eller forslag?

mvh Tingel

Del dette indlæg


Link til indlæg
wag skrev, for 3 minutter siden:

Tag i swingerklub - der er mange der knalder og andre kigger på.

Der er bare ingen sexgaranti og heller ikke sikkert Tingel tænder på alle kvinderne - eller de tænder på ham, så han kan hurtigt komme til at bruge en hel aften og betale en dyr entre på ingenting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 minutter siden:

Der er bare ingen sexgaranti og heller ikke sikkert Tingel tænder på alle kvinderne - eller de tænder på ham, så han kan hurtigt komme til at bruge en hel aften og betale en dyr entre på ingenting.

Helt korrekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
wag skrev, for 20 minutter siden:

Helt korrekt.

Har du erfaringer med swingerklubber i KBH? en dag skal det afprøves, men kender ikke nogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...