madsbenjamin92 3 Skrevet 29. Maj, 2022 Hej eroguide. Nu har jeg læst med længe og har nu besluttet at lave en bruger! jeg har prøvet et par dominas igennem på scor men søger efter en professionel nu og håber i kan hjælpe! Jeg søger efter en domina, som er villig til at få slikket fødder og bruge en strapon på mig. Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig og anbefale en god domina der kan tage kærlig af mig ☺️ mvh Mads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lina_bbw 195 Skrevet 29. Maj, 2022 Frække Tanja hun er at møde i Valby. Og hun vil helt sikkert kunne opfylde dine ønsker/krav Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsbenjamin92 3 Skrevet 1. Juni, 2022 Hun er desværre ikke ledig d 17 juni.. er der andre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1065 Skrevet 1. Juni, 2022 Om de er ledige d 17 juni ved jeg ikke men prøv: Lady Iris Madame Sacha Domina Ingrid Lady Solei Og sikkert et par stykker til som jeg har glemt (undskyld) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg