Hop til indhold
Manica

Fyraftenssex 2 dage i træk.

Recommended Posts

Har MEGET travlt på arbejdet i øjeblikket, så det bliver en lyn-anmeldelse.

Krogsgårdsvej 20 Hvam 8620 Kjellerup.

Fredag d. 4/10 kl 22:30 efter (over)arbejde, kørte jeg, og 2 polske venner på tur. Vi havde besluttet os for at tage til Hvam. Den flinke mand ”B” (som jeg tidligere har omtalt herinde) åbnede døren. ”Hej længe siden... kom endelig ind! Vil I have øl, sodavand eller whisky?”. Jeg tog sodavand da jeg skulle på arbejde dagen efter. Kryztian eller ”small motherfucker” som vi kalder ham, sprang lystigt på whiskyen. Jeg tænkte... ”Du kommer sgu da ikke på arbejde i morgen..” Og jeg fik ret. Den anden kammerat jeg havde med - ”M” - ”Den store” som vi kalder ham, var allerede på vej i kælderen med ”Joy”. ”Den store” er ham jeg var på tur med i Horsens for nylig.

”Har I set den nye pige? Hun kom for 2 dage” siden sagde B begejstret, ”Kom hen og få en sodavand... Hun er køn men lidt genert.” Køn!? det skal jeg love for! Lue var i ført stram kort kjole. Hun har slanke ben, smukke faste bryster langt smukt kobber farvet hår, samt et sødt smilende ansigt. Hun ligner en på 27-28 år. Hun sagde hun var 35 – så hun holder sig godt.

Jeg er egentlig lidt lige glad med alderen, hvis pigen er sød kan hun være 18 eller 48 – så længe hun er ærlig – og ”velholdt”.

Både Kryztian og jeg var meget begejstrede!

Kryztian havde drukket to store glas whisky på 10 minutter. Så hvis han skulle have noget sjovt, måtte han hellere gå først. Og jeg syntes det var synd for Lue hvis han var FOR fuld. I mens Lue og Kryztian var i kælderen, snakkede B og jeg om damer. Det er skønt når man har samme interesse. Efter ca. 40 minutter kom mine 2 ”lærlinge” glad og tilfreds op, og lidt senere kom pigerne tilbage efter et bad.

B spurgte Lue ”Vil du arbejde mere i aften?” ”Nej... jeg er træt.” B svarede ”Ikke mig... Den liderlige djævel der?” Heldigvis svarede hun hurtigt ”okay”... Det var satans så hurtigt du blev frisk igen kommenterede B.

Lue tog mig med.... Der er ikke den store grund til at komme ind på hvad vi lavede. Men det er den næst-smukkeste Thaipige jeg har set. Hun er rimelig slank men har kvindelige former, sex var OK, fransk efterfulgt af 4-5 stillinger. Man kan godt mærke er ”ny” og hun er stadig er lidt genert, men meget sød og lækker!

Da vi kom igen, havde Kryztian drukket en ½ liter whisky. Så vi mente vi skulle hjemad - ellers kom han nok ikke engang på arbejde mandag...

Karakter : 6/10 – jeg er meget kræsen, og er absolut mest til god G.F.E. Men hun er sød og ok til engelsk. Tænk dog på at prisen altså også er MARKANT lavere end de typiske danske piger. Så det er skam ganske ok.

På vej hjem, aftalte vi at tage en tur dagen efter igen, efter arbejde.

Lørdag 5/10 Det blev trods ”aftalen” kun til mig og ”Den store”.

Vi var færdige på arbejdet kl. 22. Vi kørte hjem og gjorde os klar. Omkring kl 23 blev jeg afhentet. 12 LANGE minutter senere ringede vi på døren i Hvam. Joy tog i mod. Hun bød os noget at drikke. Vi holdt os til Pepsi Max da den også stod på arbejde søndag. Min ven mente jeg skulle prøve Joy. Men jeg ville hellere lege med Lue. Min erfaring siger mig at det oftest er bedre anden gang man er sammen med en glædespige.

Så vi gik i hyggerummet. Hun var mere tydeligt mere afslappet end dagen før. Hun virkede endda glad for at se mig. Om DET så er udtryk for skuespils talent - eller blot dårlig smag, skal jeg ikke kunne sige.

Karakteren for denne aften: STORT 8 tal (ud af 10)

Der var ingen tantekys, det var intime kys med en dejlig tunge. En meget kælen 35 årig smuk kvinde - og sex i top. Så en fantastisk aften kommer 100% sikkert igen.

Manica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa, nu må du snart få svejset en sidevogn på din knallert, så du kan komme

og hente mig, så vi sammen kan tage en tur til Hvam, tak igen for en god beretning.

de bedste hilsner

Skjold

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...