Hop til indhold
Zoro1

Frihedens Thaimassage & Wellness

Recommended Posts

Det er da ellers hende fra Greve, som jeg mener jeg har læst nogle halvslatne anmeldelser af. Jeg har ikke selv besøgt hende. Men fedt at du har haft en god oplevelse :) Det er jo det der tæller. Det er da ikke helt udelukket at et besøg kunne aflægges, for hun ser da meget sød ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er sjovt med kvinders alder i thai annoncer. 

Da hun var i Greve, hvor hun har opholdt sig i mange år, gik hun under navnet Ploy og i virkeligheden er hun nok omkring 40'erne. Ikke at den alder ville skræmme mig, heller ikke 25, men det er mange sommere siden at hun har været 25. 

I Greve fik hun rigtigt nok nogle lidt slatne anmeldelser, men hun kan jo have forbedret sig. 

Dejligt at du havde en god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde

Hvis Ploy er væk fra Greve, så kunne det være man skulle overveje et nyt besøg...

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenSøde skrev, 1 time siden:

Hvis Ploy er væk fra Greve, så kunne det være man skulle overveje et nyt besøg...

Blot for info.. 

Thai massage butikken på Greve Strandvej 21 er lukket ned permanent. 

Redigeret af Luxus Drengen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DenSøde
Luxus Drengen skrev, for 45 minutter siden:

Blot for info.. 

Thai massage butikken på Greve Strandvej 21 er lukket ned permanent. 

Tak for info :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxus Drengen skrev, for 7 minutter siden:

Ja. Dit link er til en anden klinik i Greve. 

Ploy fra Greve Strandvej 21, er flytter til Frihedens Thai Wellness og hedder nu Richy. 

Ja det er korrekt. Link er til Greve Landevej og ikke Greve Strandvej, som ser permanent lukket ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Zoro1 skrev, for 2 minutter siden:

Ja det er korrekt. Link er til Greve Landevej og ikke Greve Strandvej, som ser permanent lukket ud. 

Yes, Alice fra Virum har lukket filialen ned i Greve.
Om der flytter en anden klinik ind på adressen på et tidspunkt, må tiden vise.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mis4

Tak for oplysningerne til jer alle!

Jeg kommer lidt langvejs fra, men er af og til på de kanter: Greve Landevej er det stedet hvor svenske Dao med krøllerne slog sine folder tidligere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mis4 skrev, for 7 timer siden:

Tak for oplysningerne til jer alle!

Jeg kommer lidt langvejs fra, men er af og til på de kanter: Greve Landevej er det stedet hvor svenske Dao med krøllerne slog sine folder tidligere?

 

Mis4 skrev, for 7 timer siden:

Tak for oplysningerne til jer alle!

Jeg kommer lidt langvejs fra, men er af og til på de kanter: Greve Landevej er det stedet hvor svenske Dao med krøllerne slog sine folder tidligere?

Ja det er korrekt, at Dao med det krøllede hår holdt til på Greve Landevej og tidligere på Hvidovre Torv. Hun er efter det oplyste taget tilbage til Sverige :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladglad skrev, den 1.6.2022 at 13:18:

Er der nogen der har erfaringer med Bee i den klinik ?

Hun ser ud til at have et ret godt brystparti.

Tak.

Glad

Jeg har besøgt Bee, store bryster, ja, men samlet set ikke en særlig interessant oplevelse. Jeg kedet mig under besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladglad skrev, den 1.6.2022 at 13:18:

Er der nogen der har erfaringer med Bee i den klinik ?

Hun ser ud til at have et ret godt brystparti.

Tak.

Glad

Masserer rigtig godt. Ingen pirring overhovedet. Da vi var færdige og jeg havde fået tøjet på, spurgte hun, om jeg ville havde andet. Det virker mest som et “nå ja, det skal jeg også lige huske”. Nej tak

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...