Hop til indhold
PeeHairy

Klub XXX - Fantasi til virkelighed

Recommended Posts

Hej Brødre

Er der nogen erfaringer med denne Klub XXX som også snakker om fantasitilvirkelighed...

Man skal være medlem.

Men er der erfaringer med om det er ægte - eller der ikke er noget svar når pengene er indbetalt.?

Prisen er i $ kan jeg se på siden... - er det norm eller et fare signal?

Tak for evt erfaringer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev til dem om at deltage i et af deres gangbang.

Jeg fik et svar tilbage, som bl.a. sagde at jeg skulle tilmelde mig deres onlyfans eller at jeg kunne betale 1600 for at blive medlem. 
det var jeg ikke lige interesseret i, så jeg har ikke deltaget i nogle af deres gangbangs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke deltaget efter at det er rykket over på onlyfans, men flere af pigerne er gode nok, så jeg tænker at melde mig ind en dag hvor min kalender passer med gravid&liderlig/Natasja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har erfaring med klubben, dog under et andet navn. 

Har kun gode erfaringer med dem - gode arrangementer, med dejlige piger  ! 

Ja medlemskab er en del af pakken, men har altid fået god værdi for mit medlemskab. Man kan såvidt jeg kan se starte med en måneds medlemskab, for at se om det er noget for en inden man beslutter om man vil signe op for et helt år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Langtunge

Det virker underligt, At man ikke betaler i kr. Da man så også betaler for en veksling.  Og prisen er mere usikker. Det kunne være fedt, vis det bare var en ren dansk klub.

Redigeret af Langtunge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...