Hop til indhold

Snapchat tøser

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg har været i kontakt med mange tøser på snapchat som jeg egentlig gerne vil købe af. Men den første snød mig (lille beløb) så jeg tør ikke rigtig forsøge igen. Kunne det tænkes nogen af jer herinde kender nogen som man kan stole på?

Skrevet

Har ikke prøvet endnu.

Regner dog med at give det et skud på et tidspunkt.
Blev dog brændt af en Snapchat pige, en time før, ikke helt god stil, men hun skrev pænt og sagde at hun ikke turde alligevel, da hun var helt ny i gamet.

Jeg skrev pænt, at hun selvfølgelige ikke skulle gøre noget hun ikke ville, og siden har jeg ikke skrevet med hende. Men reger med at prøve at få et møde op med hende på et senere tidspunkt, da hun vist alligevel fortrød senere på aften, men der havde jeg allerede lavet andre planer, så vi aftalte at prøve på et senere tidspunkt.
Desuden kigger jeg også på andre profiler, men er ikke færdige med at "godkende" dem endnu, så skriver dem ikke her. Men skal da nok finde nogle real og få en tid med dem og når tiden er.

Skrevet

Snapchat er et gøglermarked.

Spild af meget tid, og meget store chancer for at blive snydt.

• 4 weeks later...
Skrevet

Men man vinder kun, hvis man spiller.. ;-)

Hvordan finder i piger på snap?

Skrevet

Tror desværre at rigtig mange både piger OG drenge, har set en fidus i det med snapchat.... 

Jeg sælger også fra min snap- og har også en del, der er skeptiske, men i og med min snap er så gammel og de fleste får min snap via min annonce så tyder det alligevel en smule på seriøsitet. Jeg har nu immervæk heller aldrig snydt nogen...:)

• 5 months later...
Skrevet

Mange vil sælge film og foto før de vil mødes.  Og penge forud inde møde. Pas på. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.