Hop til indhold

Recommended Posts

Namnamtk skrev, for 19 minutter siden:

June! Vildeste deepthroat til dags dato! 

Du kunne gøre dit indslag mere interessant, med et link

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 6 minutter siden:

June gør det mindst lige så godt. 

Ok. Som sagt, aner jeg det ikke. For jeg har ikke lige været den vej forbi. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er de jo ikke alle udenlandske piger, min faste pige i Esbjerg er super til deepthroat og halsknep og når jeg får nogle ideer til en ny måde at halskneppe hende er hun frisk på at afprøve det, så det er både hård halsknep hvor hun ligger på ryggen eller sidder på knæ og bare tage imod, eller hvor hun styrer men altid med udløsning dybt i hendes hals uden gummi så alt efter humør så bestemmer jeg hvordan og hun udfører det til ug. Og lige det kedelige: hun tager ikke imod nye kunder lige pt men skal nok skrive når hun er klar til det igen.

Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 7 timer siden:

Nu er de jo ikke alle udenlandske piger, min faste pige i Esbjerg er super til deepthroat og halsknep og når jeg får nogle ideer til en ny måde at halskneppe hende er hun frisk på at afprøve det, så det er både hård halsknep hvor hun ligger på ryggen eller sidder på knæ og bare tage imod, eller hvor hun styrer men altid med udløsning dybt i hendes hals uden gummi så alt efter humør så bestemmer jeg hvordan og hun udfører det til ug. Og lige det kedelige: hun tager ikke imod nye kunder lige pt men skal nok skrive når hun er klar til det igen.

Kim

Der søges i kbh. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Exchange-Student
Anders-and skrev, for 15 timer siden:

Exchange student - helt klart verdensklasse 

Your sperm and cock is worldclass ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kommissar Rex

Enig med Anders-and: Exchange-Student er spitzenklasse - Die schöne Müllerin<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Matylda... Det kommer du ikke til at fortryde, hvis det er deep throat, som du går efter.

Hun findes bl.a. på nympho.dk

Redigeret af Dinosdk69
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 29.5.2022 at 01:14:

Nu er de jo ikke alle udenlandske piger, min faste pige i Esbjerg er super til deepthroat og halsknep og når jeg får nogle ideer til en ny måde at halskneppe hende er hun frisk på at afprøve det, så det er både hård halsknep hvor hun ligger på ryggen eller sidder på knæ og bare tage imod, eller hvor hun styrer men altid med udløsning dybt i hendes hals uden gummi så alt efter humør så bestemmer jeg hvordan og hun udfører det til ug. Og lige det kedelige: hun tager ikke imod nye kunder lige pt men skal nok skrive når hun er klar til det igen.

Kim

Vil du afsløre hvem det er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 19 timer siden:

Vil du afsløre hvem det er?

Nej har lovet hende ikke at afsløre hendes navn før hun er klar til nye kunder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej kim

Jeg har besøgt hende du kender i esbjerg for år tilbage.

Desværre kunne hun ikke tag den pga tykkelse.

Det var ikke længden sagde hun :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...