Mr_Swingking 398 Skrevet 28. Maj, 2022 Hej mine Jyske brødre. Nu skal jeg igen til Århus - og efterlyser derfor en Thaipige, der giver en god times massage. Det skal være massage i centrum, men der må da gerne være lidt pirring og HJ med. Jeg har været både hos PP og hos Nana, så vil høre, hvem i vil anbefale. Gib er skøn og smuk, men har så ondt i skroget, at jeg foretrækker en der har massage som det primære.. Mvh T Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dyretindei 15 Skrevet 28. Maj, 2022 Vil forslå Grace, hun giver nok den bedste massage. der ikke noget pirring normalt men det kan du jo spørge efter. https://annoncelight.dk/showad/334509 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 28. Maj, 2022 Nong hos jailak på lucernevej hun er ret god til massage pirring/hj mestre hun glimragende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 28. Maj, 2022 Dyretindei skrev, for 3 timer siden: Vil forslå Grace, hun giver nok den bedste massage. der ikke noget pirring normalt men det kan du jo spørge efter. https://annoncelight.dk/showad/334509 Kan du fortælle lidt mere om hende og også gerne hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dyretindei 15 Skrevet 28. Maj, 2022 møgsvinet skrev, for 42 minutter siden: Kan du fortælle lidt mere om hende og også gerne hendes priser? Du kan læse mere om hende her : 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 398 Skrevet 29. Maj, 2022 1000 tak for input.... Jeg ser hvad det ender mef 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet 30. Maj, 2022 Mr_Swingking skrev, den 28.5.2022 at 15:06: Hej mine Jyske brødre. Nu skal jeg igen til Århus - og efterlyser derfor en Thaipige, der giver en god times massage. Det skal være massage i centrum, men der må da gerne være lidt pirring og HJ med. Jeg har været både hos PP og hos Nana, så vil høre, hvem i vil anbefale. Gib er skøn og smuk, men har så ondt i skroget, at jeg foretrækker en der har massage som det primære.. Mvh T Ligesom andre i tråden kan jeg anbefale Grace. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 398 Skrevet 1. Juni, 2022 Tak til dem som gav sig tid. Jeg kunne ikke fi de et tidspunkt med Grace der passede, så det blev his Nong. Hun er så sød, skæg og ret smuk, så det var en fryd. Massage var dejlig og grundig og der blev pirret godt. Afsluttende Hj var som det skulle være. Så bestemt godkendt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 1. Juni, 2022 Mr_Swingking skrev, for 7 timer siden: Tak til dem som gav sig tid. Jeg kunne ikke fi de et tidspunkt med Grace der passede, så det blev his Nong. Hun er så sød, skæg og ret smuk, så det var en fryd. Massage var dejlig og grundig og der blev pirret godt. Afsluttende Hj var som det skulle være. Så bestemt godkendt Ja hun er dejlig og besøge:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg