Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej mine Jyske brødre. 

Nu skal jeg igen til Århus - og efterlyser derfor en Thaipige, der giver en god times massage. Det skal være massage i centrum, men der må da gerne være lidt pirring og HJ med. 

Jeg har været både hos PP og hos Nana, så vil høre, hvem i vil anbefale.

Gib er skøn og smuk, men har så ondt i skroget, at jeg foretrækker en der har massage som det primære.. :D

Mvh

T

Skrevet

Nong hos jailak på lucernevej hun er ret god til massage pirring/hj mestre hun glimragende. 

Skrevet
møgsvinet skrev, for 42 minutter siden:

Kan du fortælle lidt mere om hende og også gerne hendes priser? :-)

Du kan læse mere om hende her : 

Skrevet
Mr_Swingking skrev, den 28.5.2022 at 15:06:

Hej mine Jyske brødre. 

Nu skal jeg igen til Århus - og efterlyser derfor en Thaipige, der giver en god times massage. Det skal være massage i centrum, men der må da gerne være lidt pirring og HJ med. 

Jeg har været både hos PP og hos Nana, så vil høre, hvem i vil anbefale.

Gib er skøn og smuk, men har så ondt i skroget, at jeg foretrækker en der har massage som det primære.. :D

Mvh

T

Ligesom andre i tråden kan jeg anbefale Grace. 

Skrevet
  • Author

Tak til dem som gav sig tid. Jeg kunne ikke fi de et tidspunkt med Grace der passede, så det blev his Nong. Hun er så sød, skæg og ret smuk, så det var en fryd. Massage var dejlig og grundig og der blev pirret godt. Afsluttende Hj var som det skulle være. Så bestemt godkendt 

Skrevet
Mr_Swingking skrev, for 7 timer siden:

Tak til dem som gav sig tid. Jeg kunne ikke fi de et tidspunkt med Grace der passede, så det blev his Nong. Hun er så sød, skæg og ret smuk, så det var en fryd. Massage var dejlig og grundig og der blev pirret godt. Afsluttende Hj var som det skulle være. Så bestemt godkendt 

Ja hun er dejlig og besøge:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.