Hop til indhold

Recommended Posts

Hej mine Jyske brødre. 

Nu skal jeg igen til Århus - og efterlyser derfor en Thaipige, der giver en god times massage. Det skal være massage i centrum, men der må da gerne være lidt pirring og HJ med. 

Jeg har været både hos PP og hos Nana, så vil høre, hvem i vil anbefale.

Gib er skøn og smuk, men har så ondt i skroget, at jeg foretrækker en der har massage som det primære.. :D

Mvh

T

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 42 minutter siden:

Kan du fortælle lidt mere om hende og også gerne hendes priser? :-)

Du kan læse mere om hende her : 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, den 28.5.2022 at 15:06:

Hej mine Jyske brødre. 

Nu skal jeg igen til Århus - og efterlyser derfor en Thaipige, der giver en god times massage. Det skal være massage i centrum, men der må da gerne være lidt pirring og HJ med. 

Jeg har været både hos PP og hos Nana, så vil høre, hvem i vil anbefale.

Gib er skøn og smuk, men har så ondt i skroget, at jeg foretrækker en der har massage som det primære.. :D

Mvh

T

Ligesom andre i tråden kan jeg anbefale Grace. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til dem som gav sig tid. Jeg kunne ikke fi de et tidspunkt med Grace der passede, så det blev his Nong. Hun er så sød, skæg og ret smuk, så det var en fryd. Massage var dejlig og grundig og der blev pirret godt. Afsluttende Hj var som det skulle være. Så bestemt godkendt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 7 timer siden:

Tak til dem som gav sig tid. Jeg kunne ikke fi de et tidspunkt med Grace der passede, så det blev his Nong. Hun er så sød, skæg og ret smuk, så det var en fryd. Massage var dejlig og grundig og der blev pirret godt. Afsluttende Hj var som det skulle være. Så bestemt godkendt 

Ja hun er dejlig og besøge:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...