Hop til indhold
Guest Pikhans

Mayra - golden shower - nu i Vanløse

Recommended Posts

Guest Pikhans

Tid til en endnu lille beretning om den fantastiske latina Mayra.
https://annoncelight.dk/showad/316598

Havde længe ventet  -siden januar - på at hun skulle returnere til hovedstadsområdet, og efter en tour i det jyske kom skønheden hertil igår. Jeg bookede straks 45 min. her til formiddag. Stedet er vist en gammel horekasse i Vanløse, men ok rent og pænt. Skønheden modtog mig smilende og kærlig. Hurtig afregning (Smed 200 oveni for strapon). og af med tøjet. Hun er utrolig og trodser simpelthen tyngdeloven - får sgu helt jern på bare over af tænke på hendes former - alt er stort og fadt på hende. Hun kan en særlig ting, hvor hun stiller sig foran en og klemmer ens pik fast mellem de store brune sambaballer mens hun vrikker op og nedFor satan da, det er frækt. En gang fik hun fat i en kugle, og det gjorde sgu naller, for hun klemmer virkelig til. Herefter en lækker gang fransk (m. gummi - hun passer enddog meget godt på sig selv). Så skulle der vælges strapon, og vi tog en mindre - det er SÅ frækt at se hende stå der med de kæmpe bryster, lår, store læber - og så strapon. Spurgte om jeg måtte kysse hende og prøvede på det, men fik istedet en ordentlig gang ‘lussinger’ med kæmpebrysterne HAHA. Strapon fungerede dog ikke så godt for os idag, så efter lidt forsøg stoppede vi. Hun tilbød i stedet et golden shower (hun skulle alligevel tisse) og det siger man jo ikke nej tak til. Ned at ligge på gulvet og så se hende stå over skrevs over en. Så åbnede hun for sluserne, og det var kraftfuldt - lige som alt andet ved den pige!! Tæt stråle, lugtede lidt som Guldkorn og det lykkedes mig at synke flere mundfulde og blev alligevel totalt overpisset - FRÆKT!! Spillede lillenmanden af til det. Bagefter tid til lidt grin, snak og sjov. Hun er i mine øjne en ener og skidesød. Så d’herrer: Bare kom afsted og knep hende - det kan hun også virkelig godt lide - eller noget andet frækt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...