Hop til indhold

estraege kbh

Featured Replies

Skrevet

https://sugardaters.com/da/profile/gPo2K9YEoY
Meget flot krop, gode kasser, men har aflyst flere gange. Nu har jeg en aftale på mandag, nogle der har været heldigere end jeg. Hun er dyr, mindst 3k, og det plejer jo så ikke at være 
en der snyder eller andet. ?

• 2 weeks later...
Skrevet

Holder ikke aftaler, og har ikke været på en uge, spild af tid desværre, og 3 k med gummi og ingen sperm i munden er nok til at andre er interessante

Skrevet

Svarede positivt tilbage på min første besked med at hun var interesseret, men har så desværre ikke svaret på de andre beskeder jeg har sendt.

Skrevet
SirCreampie skrev, for 5 timer siden:

Svarede positivt tilbage på min første besked med at hun var interesseret, men har så desværre ikke svaret på de andre beskeder jeg har sendt.

Aflyst mig 3 gange , og vil nu på snap, det er et dårligt tegn, nok bare salg af fotos )

Skrevet

nå Profilen har været død i over 2 uger nu, og hun søger en fast, der er måske en heldig fyr derude )

• 1 year later...
Skrevet

hun var på igen, efter mere end et år, men måske bare af nysgerrighed. Hun svarede ikke min besked , eller åbnede den. Nogle som fik kontakt

Skrevet

Jeg så hende nok 3 gange sidste sommer, endte med at være dum nok til at give forskud. Men hun endte i massive problemer med stoffer afvænning og havde overvældende mange personlige problemer og nok den mest problematiske baggrund jeg har hørt om. Hun skylder mig stadig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.