Hop til indhold
LillePalle99

Lara Sweet - Aalborg

Recommended Posts

Har slået hende op. Hendes billeder virker ægte. Dog velrejst i flere lande. Kan se hun er i Randers nu .

Slet ikke nogen som har været der ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tog chancen her i Esbjerg. Havde svært ved at se om det er hende på billederne, men skuffet bliver man bestemt ikke! Humor, indlevelse, nærvær og meget nem at tale med. Hvis man opfører sig pænt, får man tilbage af samme skuffe. Nok på top 3 på min liste. Desværre kun kort tid i Esbjerg, men jeg holder øje med hvornår hun er tilbage.

Første anmeldelse (men hun fortjener et par ord med på vejen) - så kom bare efter mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diplomat skrev, for 16 timer siden:

Tog chancen her i Esbjerg. Havde svært ved at se om det er hende på billederne, men skuffet bliver man bestemt ikke! Humor, indlevelse, nærvær og meget nem at tale med. Hvis man opfører sig pænt, får man tilbage af samme skuffe. Nok på top 3 på min liste. Desværre kun kort tid i Esbjerg, men jeg holder øje med hvornår hun er tilbage.

Første anmeldelse (men hun fortjener et par ord med på vejen) - så kom bare efter mig :-)

“Nok på top 3 på min liste.”

ærgerligt du ikke har anmeldt de andre fra din liste. Må man spørge hvem de 2 andre er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh det er lang tid siden, så jeg kan ikke linke til dem. En Thai her i Esbjerg, som stort set ingen grænser havde og som selv insisterede på mere og vildere. Den anden var en utrolig flot Pige fra Spanien også med et fantastisk serviceniveau.

Ikke meget hjælp ..... men måske også et udtryk for at man skal meget ligegyldigt igennem for at ramme plet. Men de er der, og fortjener derfor også at blive fremhævet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diplomat skrev, for 10 timer siden:

Åh det er lang tid siden, så jeg kan ikke linke til dem. En Thai her i Esbjerg, som stort set ingen grænser havde og som selv insisterede på mere og vildere. Den anden var en utrolig flot Pige fra Spanien også med et fantastisk serviceniveau.

Ikke meget hjælp ..... men måske også et udtryk for at man skal meget ligegyldigt igennem for at ramme plet. Men de er der, og fortjener derfor også at blive fremhævet.

Ja rigtigt. 
hvad service købte du ved Lara Sweet? Og hvordan var besøget? (lidt pudsigt du ikke husker hendes ansigt - hun er meget smuk og billeder tydelige)
Er lidt interesseret i lidt detaljer, da du er den første der melder noget ud om hende. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have set og snakket med hende tog jeg en time. Hun tilbyder hvad hun skriver (inkl. to omgange) og hun gør det godt. Hun kan sit kram og er meget snakkesalig om hvad man vil. Jeg havde, som beskrevet, en fantastisk oplevelse, men havde også en fornemmelse af gensidig god kemi. Af respekt for hende giver jeg ikke flere detaljer. Prøv roligt selv, jeg nægter at tro at hun skuffer.

Redigeret af Diplomat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...