Hop til indhold
ChoosyVery

Lækre Jessy (tidligere Marina) i Vejle: God oplevelse

Recommended Posts

Var forbi hende her i Vejle: https://annoncelight.dk/showad/341702

Så vidt jeg kan se er det hende på billederne, og hun har før kaldt sig Marina, hvilket hun stadig hedder på Shemalewiki: https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=8873&lan=en

Og hun er lækker, rigtigt lækker: Thai og cirka 170 centimeter høj, meget smukt ansigt, meget store bryster og flot slank talje og en lækker bagdel, som jeg vil tro har fået lidt silikone. Brysterne har fået masser, og er lidt hårde i det, men rigtigt flot lavet og alt i alt er Jessy/ Marina bare virkelig lækker. Hun tog imod i smagfuldt lingerie og jeg tror ingen ville have anet, at hun ikke er født kvinde. 

Jeg var aktiv, og jeg tror heller ikke andet kan lade sig gøre: Hendes udstyr er lille og selvom hun undervejs i akten kælede og legede med sig selv så blev hun ikke hård. Det gjorde mig intet, og jeg nød bare at være sammen med så smuk en thai. Indlevelse ved jeg ikke om jeg vil kalde det, men hun var stille og rolig, stressede ikke og havde ingen af de nykker de smukkeste kan have, og jeg tror bestemt jeg kommer igen. 

Stedet er Tiger Roses kendte hybel i Vejle, og det er ret diskret og med fornuftige parkeringsmuligheder. Jeg synes dog hun fortjener et mere high class sted, mend et kan være det kommer: For som jeg forstod det (hendes engelsk er ikke vildt godt) tager hun desværre til København i næste uge, og bliver der en uge. Jeg ved ikke om jeg kan få det til at passe i programmet, men jeg vil forsøge. 

Hun har så vidt jeg husker fået blandende anmeldelser som Marina, og det er måske derfor hun har skiftet navn? Men derfor syntes jeg også lige jeg ville give mit besyv med, for jeg kan bestemt godt anbefale hende: En virkelig godt skåret thai-godte.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...