Hop til indhold

Den mest erfarne GP i Jyllland

Featured Replies

Skrevet

Efter en lang pause fra GP delen af livet er foråret på vej, så det må være tid til oplevelser.

Søger den mest erfarne GP, som stadigt er aktiv og derfor kan besøges. I første omgang i det jyske. Udvider måske søgning hen ad vejen.

Handler om fascination og tænding, tænder på hende mange har fundet attraktiv, samt tænder på tankerne om de mange der har været forbi.

• Med erfaring menes hende der har sexet med flest mænd. (GP og privat).
  • Hvis der er bud på antal år i branchen, eller antal partnere er det kun er plus.
  • Måske kan der findes frem til en top 3?
  • Jeg søger udelukkende en dansk GP.

Håber på et par tips.

Kh J

Skrevet

Dina G er nok mit bedste bud. Hende kan du selv søge frem herinde. 

Redigeret af Søren A

Skrevet

Jeg er helt enig med Søren A - En anden på banen kunne være Frodig Ida - hvis du tænder på frække sutter og evt. sex, hun mødes offentligt, rundt omkring - hold øje på al - jeg tør ikke sige, hvor mange år hun har været i branchen, jeg tro ikke jeg skyder helt ved siden af,  at første gang jeg var forbi er 5 år siden, jeg vil mene hun også har haft et stort antal forbi, når det også tænder dig… 

personligt syntes jeg hendes blow er bedst, du kan jo prøve - vi er jo forskellige - og vejret er fint, til det fri

hun er også at finde her på eroguide 

Skrevet

Der er også  Sabina som har været aktiv i rigtig mange år, mest rundt om i det jyske.

Skrevet
fræk6 skrev, 1 time siden:

En anden på banen kunne være Frodig Ida - hvis du tænder på frække sutter og evt. sex, hun mødes offentligt, rundt omkring - hold øje på al - jeg tør ikke sige, hvor mange år hun har været i branchen, jeg tro ikke jeg skyder helt ved siden af,  at første gang jeg var forbi er 5 år siden, jeg vil mene hun også har haft et stort antal forbi, når det også tænder dig… 

Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, men tror det er 7-8 år siden jeg mødte Ida første gang. Jeg har haft min bil i over 6 år og det var i min gamle bil hun gav mig sit fine blowjob, så 7-8 år er vist ikke helt ved siden af. 

i forhold til Dina G, så ved jeg ikke hvor mange år hun har været på, men tror det er en del også med hendes alder taget i betragtning. Tror vist nok hun er 39. 

Hun sagde i hvert fald til mig i sidste uge “ja, vi er jo ikke så mange tilbage” Da snakken faldt på anal med danske piger. Det kunne tyde på, at hun har været med længe. Kan heller ikke huske tilbage på en tid, hvor jeg ikke har set en annonce fra hende. Men hun er stadig lækker og frækt.

Redigeret af Søren A

Skrevet
Cords skrev, 1 time siden:

Karin er meget erfaren, hvor mange år er jeg usikker på, men det er mange: https://annoncelight.dk/showad/339548

Jeg tror, hun har haft 40 års jubilæum, ellers er hun meget tæt på. Jeg husker hende fra min spæde ungdom.

Får man egentlig medalje af Dronningen, når man har 40 års jubilæum som selvstændig?

Skrevet
Julius skrev, for 21 minutter siden:

Jeg tror, hun har haft 40 års jubilæum, ellers er hun meget tæt på. Jeg husker hende fra min spæde ungdom.

Får man egentlig medalje af Dronningen, når man har 40 års jubilæum som selvstændig?

Nej - det er vist kun i det offentlige ... Privatansatte skal holde ud i 50 år :-o 

Jeg ved ikke , hvordan det forholder sig med selvstændige :)

Redigeret af Vendelboen

Skrevet
fræk6 skrev, for 3 timer siden:

Jeg er helt enig med Søren A - En anden på banen kunne være Frodig Ida - hvis du tænder på frække sutter og evt. sex, hun mødes offentligt, rundt omkring - hold øje på al - jeg tør ikke sige, hvor mange år hun har været i branchen, jeg tro ikke jeg skyder helt ved siden af,  at første gang jeg var forbi er 5 år siden, jeg vil mene hun også har haft et stort antal forbi, når det også tænder dig… 

personligt syntes jeg hendes blow er bedst, du kan jo prøve - vi er jo forskellige - og vejret er fint, til det fri

hun er også at finde her på eroguide 

Jeg har efterhånden været på i ca 14+ år;)

Og tak for de fine ord fra dig af, det luner.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 23 minutter siden:

Jeg har efterhånden været på i ca 14+ år;)

Og tak for de fine ord fra dig af, det luner.

Jeg har også selv været i branchen i mere en 14 + dog ikke som glædes-mand - men håber da, jeg har været en glæde at være sammen med…

tak for dine ord om mig, jeg har aldrig haft noget i mod dig - jeg kan godt accepterer, et andet menneske, selvom man ser forskelligt på ting - for mig kan man godt være enig i - at være uenig om noget - forskellen gør også dette forum værd at læse - håber sommeren bliver lang og fræk for os begge - god weekend

Skrevet
myhome skrev, for 15 minutter siden:

Prøv horsenspigen /salinapigen 

er hun stadig aktiv 

Skrevet

I glemmer helt at nævne Rikke Solskin i Bording: https://www.rikkesolskin.dk/index.php

Hun er helt klart et besøg værd

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvis den Karin der er omtalt i en undersøgelse foretaget  af Socialstyrelsen i 2010 er den Karin der træffes I Hadsten og ved Skanderborg, så er hun jo lige omkring sit 40 års jubilæum: 

"Karin Karin er i begyndelsen af tresserne. Hun har været i prostitution i ca. 27 år og startede da hun var i midten af trediverne, pga. af manglende samliv i hendes ægteskab. Karin har været i gift i over fyrre år og har børn. Hun har en erhvervsrettet uddannelse, men har arbejdet i flere ufaglærte jobs. Hun arbejder ca. 27 timer om ugen på den samme klinik. Karin arbejder ca. ni timer pr. vagt og har i gennemsnit fire-fem kunder. Hun sælger kun blide ydelser og overvejende fransk"

Skrevet
Kimbj skrev, for 10 timer siden:

@gamlingenhun siger selv hun er i 70`erne

Ja men bemærk hun siger det i 2010 altså for 12 år siden

Skrevet

Jeg tror godt du kan regne med alderen i hendes profil

Skrevet
Kimbj skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror godt du kan regne med alderen i hendes profil

Ja helt sikkert!

Men først i tresserne i 2010 plus 12 år kunne jo også sagtens være 74 år og dermed den samme Karin!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.