Hop til indhold

Recommended Posts

I går aftes tog jeg sku en for holdet da jeg var i Søborg :)

Som mange har skrevet når man søger på Sofia, kommer der ikke rigtigt noget frem skønt hun har været i branchen i en del år, så jeg tænkte hvorfor ikke. 

Jeg skrev, og inden der var gået 3 min fik jeg fint svar igen, om at hun var ledig, samt adr, jeg sige så meget at det er en kendt adr tæt på ring 3 i Søborg (fandt ud af jeg har været der før) :-P

Jeg tog 30 min komplet cocktail, da jeg tænder på fyldige baller, så tænkte den røv vil jeg gerne give en tur. 

Alderen skal man lige ligge moms til ;) , ellers passer billederne rigtigt godt, det er hende. 

Jeg fik både DT, anal til hende, massage osv, fuldstændig som hun skriver hun tilbyder. Så alt i alt jeg var ikke skuffet, fin service ikke noget med “you have to come no” eller noget. Så det er jo dejligt.
Hun prøvede til og med om hun kunne få mig til at komme en ekstra gang, men det kan jeg så ikke på 30 min :blink: men hun prøvede.

Så hvis man lige som mig er til Latina, men kurver og en dejlig fyldig numse, så kan jeg anbefale Sofia.

Kommer jeg igen. Hmmm, måske ved det ikke der er andre jeg også gerne vil prøve. Og der var ikke det der WOW, hende skal jeg bare prøve igen, men når det er sagt er man på de kanter, og man er liderlig  så…

God dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
44Knudsen skrev, for 32 minutter siden:

Hvordan stønner hun?, naturligt eller falsk?.

Hun startede lidt falsk ud, men senere kunne jeg høre det ændret sig og var naturligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 5 minutter siden:

Jeg synes hun ser ret maskulin ud. Kunne godt være en trans.

Lad mig sige det sådan, der var ingen tap. Og hvis hun skulle havde været en ombygget mand, så tænker jeg ikke det var det resultat man ønskede sig. Hun har dejlig lange skamlæber. Samt at der skulle ikke smørelse til for at tage hende i fissen, det klarede den helt selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Why Not skrev, den 28/5/2022 at 11:07:

Lad mig sige det sådan, der var ingen tap. Og hvis hun skulle havde været en ombygget mand, så tænker jeg ikke det var det resultat man ønskede sig. Hun har dejlig lange skamlæber. Samt at der skulle ikke smørelse til for at tage hende i fissen, det klarede den helt selv. 

ser fræk ud, kunne godt besøge hende !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Why Not skrev, den 28.5.2022 at 10:00:

en kendt adr tæt på ring 3 i Søborg (fandt ud af jeg har været der før) :-P.

Jeg har tidligere vurderet Sofia, hun ser ret lækker ud.

Var det i en villa tæt på ring 3? Da har jeg måske været der. Jeg vil for al del ikke til Søborg Hovedgade, da det sted er i min optik er ret træls.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for et virkelig godt indlæg. Dejlig informativt.

lige et tillægsspørgsmål: taler hun engelsk - mange af de katinske piger taler kun spansk og det gør det lidt svært st afstemme forventninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bombadilla skrev, den 31.5.2022 at 14:20:

Jeg har tidligere vurderet Sofia, hun ser ret lækker ud.

Var det i en villa tæt på ring 3? Da har jeg måske været der. Jeg vil for al del ikke til Søborg Hovedgade, da det sted er i min optik er ret træls.

Ja det ligger på en privat vej, som støder helt op til ring 3. Så nej det er ikke på hovedgaden. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, den 4.6.2022 at 16:52:

Tak for et virkelig godt indlæg. Dejlig informativt.

lige et tillægsspørgsmål: taler hun engelsk - mange af de katinske piger taler kun spansk og det gør det lidt svært st afstemme forventninger.

Så lidt, så lidt. 

hun taler rigtigt fit engelsk, ingen problemer der. Så bare afsted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Sofia et par gange da jeg er ret vild med hendes krop og bryster og hendes åbenhed.

Hun er 100% kvinde...lækkere bløde bryster og dejlige røvballer at holde om/på.

Jeg godt nok guffet hendes lækker revne og nippede godt ud i de lange mørkebrune skamlæber med tungen og munden uden beklagelse fra Sofias side incl hul 2. 

Hun sutter som en drøm og stønner dejligt når hun er tændt godt op og er du en slikkegris vil du sikkert være badet i hendes meget våde fissesaft omkring mund og ansigt.

Hun nyder sex og især hvis du er en gentleman overfor hende.

100% pengene værd 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...