Hop til indhold
elwis

Sexy pettite Aisha I Vejle C (Anbefaler klart)

Recommended Posts

Jeg har igen besøgt Aisha. Tror det er Ca 1 år siden jeg så hende sidste gang. Hun har nu fået lyst hår og det er rigtigt flot til hende, synes jeg.  Men jeg vil bare skrive om hende igen. Fordi jeg virkelig synes de piger der bruger deres rigtige billeder og uden en masse photoshop. Fortjener ros.
 

Udover at det 100% er hende man ser på de billeder. Så yder hun også en rigtig god service og taler meget fint engelsk.  Hun har en af de bedste ungpige kroppe jeg har set, og jeg vil sige at den krop kunne være som en på 16-18 år.  
 

Jeg forstod på hende at hun kun er i Vejle 3 dage mere, og så er jeg så heldig at hun kommer til mit normale område. Og det er Bording. Og der vil jeg klart besøge denne pige igen.

 

Jeg får intet for at skrive dette. Men personligt bruger jeg dette forum til at finde hvem jeg vil besøge. Og jeg er ved at nå dertil, at jeg kun besøger piger, som jeg kan finde omtale om. Der er alt formange fake annoncer der ude.   Jeg vil gerne opfordre folk til at blive bedre til også at skrive og ikke bare læse.

Det behøver jo ikke være en masse tekst.   Tit er det jo nok at få svar på om det er pigen på bilderne man møder..

 

https://annoncelight.dk/showad/245948

Redigeret af elwis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun være enig. Har selv besøgt hende 7 gange efterhånden. Hun er et super lækkert nips. Meget sød pige. Regner selv med at besøge hende i morgen i Vejle. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er dejlig, har desværre ikke kunnet få det til at passe de steder hun har været siden Engesvang.  Bording hvordan er det sted - nogen der har besøg hende der og kan fortælle lidt om stedet.. kan være hus skal have et besøg i næste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aisha er en superstar. Jeg besøgte hende for første gang i Bording i tirsdags. Det kan godt blive til mange flere gange hvis jeg kan komme afsted med det. Hun er satme lækker og hammer sød. En Kylie Minogue look alike. Jeg fik en super fed og lang tur med hende inden kanonen gik af med et kæmpebrag. Hun sprænger rammerne for hvad jeg har oplevet med GP’ere, selvom jeg har været hos en del fantastiske piger indtil nu; Melanie, Jolien, Patricja, Vanessa og Tanya. Stedet i Bording er lidt skummelt og en pige af Aishas kaliber burde ikke være der. Hendes værelse er dog fint nok og hyggeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...