Hop til indhold

Recommended Posts

iznogood skrev, for 20 minutter siden:

Kigger med her

Tak for info. 
En anden gang så tryg følg emne i stedet ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der og hun er meget sød og sympatisk. Hun har dog en speciel måde hun ønsker at anal skal foregå. Hun styrer slagets gang og det betyder at man må gå helt i bund og kun halvvejs ud. Hun siger pikken er tykkest i spidsen og derfor er det nemmere på den måde. Du kan sagtens få lov til at knalde igennem, men jeg følte det satte sine begrænsninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. Meget værdsat. Kunne man få lidt flere detaljer omkring udseende og krop ? Er hun lille, stor og/eller smuk. Og måtte du prøve flere stillinger ? Og sidst hvad med hendes deepthroat ? Kan jo være himmelsk eller det modsatte ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er meget sød og nem at snakke med. Billederne giver måske ikke det bedste indtryk og er nok taget for nogle år siden hvis det er hende. Hun er naturlig og en pæn pige omkring 30 vil jeg tro.

Blowjobbet var ikke det bedste jeg har fået. Ret opskruet frekvens og dybt, men ved ikke om det var decideret deepthroat som der annonceres med. Det foregik med gummi og min forespørgsel om en 69er blev afvist med  at hun ikke ville risikere at få en sygdom. Jeg er rask og pæn uden nogen sygdomstegn så jeg tror helst hun vil undgå at blive slikket. Det kan man jo undre sig over når hun også tilbyder facesitting. Det kan vel godt lade sig gøre uden at den part der bliver siddet på bruger tungen eller åbner munden, men det er jo ikke det der normalt gælder i den situation.

Som sagt synes jeg hun er ret sød og venlig og havde på den måde et ok besøg. selvom jeg havde håbet at analsexen var forløbet anderledes. 

Jeg kunne måske godt finde på at besøge hende igen for noget almindelig sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...