Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var i København alligevel så besluttede at smutte indenfor hos Green Massage - de havde heldigvis tid. Jeg bestilte en time med varm oliemassage og håbede det ikke var kogende :) Det var, som reklameret olie, der var varmet op og det føltes dejligt! Jeg fik ikke spurgt til navnet, men det var en lille spinkel kvinde der dog godt kunne massere! Jeg er ikke til den hårde massage, men det ville hun helt sikkert have kunnet klare også. Da jeg havde vendt mig om, spurgte hun mig sødt om jeg ville have mere. Desværre var massagen så effektiv at junior nærmest var gået i koma, ellers havde jeg sagt ja tak! Men jeg ved af erfaring at hvis jeg ikke er klar dér, så bliver det noget af et tovtrækkeri :) Så jeg nøjedes med massagen som blev gjort færdig i samme gode kvalitet. Bagefter lagde jeg en ekstra seddel for massagen. Jeg tænker jeg kommer tilbage en anden gang så det skader ikke med et visitkort :) Og jeg nød virkelig massagen. Green Massage er på min liste nu når jeg kommer til staden. https://greenmassage.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...